تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد

تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد

تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد : می دانیم امور خدماتی به مجموعه مشاغلی گفته که در ازای مبلغی که به مجموعه یا فرد طرف حساب خود پرداخت می کنیم ، نتیجه صرفاً مبادله یک کالا نبوده و ممکن است در کسوت تغییراتی بر روی یک محصول و یا اموری که نمود فیزیکی ندارند نمایان شود .
به عنوان مثال چنانچه شما به یک پزشک عمومی مراجعه کنید ، از آنجایی که فعالیت های وی بر روی بدن شما در قالب مجموعه معاینات و راهکارهایی پزشکی که ارائه می دهد خلاصه می شود و در این میان کالایی به شما عرضه نشده است ، پس می توان نتیجه گرفت که شغل وی در حقیقت عملی خدماتی می باشد . در طرف مقابل این مشاغل هم حرفه هایی وجود دارند که در آنها در ازای مبلغ پرداختی ما تنها کالایی به ما اعطا می شود و نه خدمات جانبی . به عنوان مثال چنانچه به فروشگاه های بزرگ شهرمان مراجعه کرده و مایحتاج زندگی خود را خریداری ‌کنیم ، به دلیل اینکه به ازای پرداختی ما محصولی به ما عرضه می شود ، پس می توان نتیجه گرفت که کار این مجموعه خدماتی نبوده و تجاریست .

با توجه به این مقدمه دیده می شود که گاهی یک مجموعه به صورت توامان هم مجموعه خدماتی بوده و هم مجموعه ای تجاری . به عنوان مثال یک مکانیکی را در نظر بگیرید که در عین حالی که به تعمیر خودروهای عموم مشتریانش می پردازد ، به فروش محصولات مرتبط با این وسیله نیز مشغول بوده و یا همان محصول را در طول تعمیرات بکار می بندد . به عنوان مثال ممکن است که در این مرکز هم لنت ترمز عوض شده و هم به فروش برسد که اولی مصداقی از خدماتی بودن این مجموعه و مورد دوم گواهی از تجاری بودن آن باشد . در ادامه همین مثال مجموعه ای مانند کاج پرینتر نیز با استقرار در سعادت آباد ، با ارائه خدماتی همچون شارژ کارتریج در سعادت آباد و فروش کارتریج در سعادت آباد ، هم به عنوان مجموعه خدماتی و هم به عنوان مجموعه تجاری و ارائه دهنده کالا شناخته می شود .
چنانچه با هر دیدی به این مجموعه نگاه کنیم سه جنبه کلی در آن حائز اهمیت است که عبارت اند از گارانتی و پس از فروش ، کیفیت خدمات تعمیر و کیفیت محصولات عرضه شده .
اگر شما در پی تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد هستید ، بی تردید عواملی که به آنها اشاره شد از جمله مسائلی هستند که برای شما نیز حائز اهمیت بوده و چنانچه فرد مورد نظر شما دارای چنین شرایطی باشد ، وی را برای سپردن کار خود به او بر می گزینید . حال اینکه مجموعه کاج پرینتر با داشتن نیروهای متخصص و مسلط به ساختار ماشین های اداری قادر است تا هرگونه پرینتر ، دستگاه کپی یا فکس را که برای تعمیر به آنها می سپارید ، به نحو احسن مرمّت کند . از سوی دیگر در خصوص محصولاتی که در این مجموعه نیز عرضه می شود می توان افزود که سعی شده است تا بهترین و مقرون بصرفه ترین محصولات موجود در بازار ایران به منظور ارج نهادن به جایگاه مشتریان استفاده گردد ، در نتیجه چه در امور تعمیراتی و چه در خصوص کیفیت محصولات عرضه شده می توانید از صدق کلام و رعایت اصول مشتری مداری مطمئن باشید .

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که محصولی را نزد یک فروشنده دوره گرد دیده باشید که علاوه بر اینکه کالای مذکور دارای ظاهری موجه و قیمتی مناسب بوده و از سوی دیگر شما نیز به آن احتیاج وافری داشته اید ، اما بازهم از خرید آن امتناع کرده اید . اگر بخواهیم دلیل این کار را از خود بپرسیم بی تردید عدم اعتماد به فروشنده ای که او را نمیشناسیم – هر چند ممکن است انسان شریف و درستکاری نیز بوده باشد – سبب می شود تا با وجود قیمت مناسب و شرایط ایده آل فروش نیز به خرید آن نپردازیم . در همین رابطه این عدم اطمینان را که می توان آن را به نوعی به گارانتی بودن یک محصول مرتبط کرد ، در فروشگاه های معتبر و یا در نزد تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد به نحو دیگری خودنمایی می کند . در مراکز رسمی فروش چنانچه همان محصول را با قیمتی بالاتر مشاهده کنید شاید قصد خرید آن را بیشتر داشته و به سمتش جذب شوید ، چرا که می دانید مجموعه ارائه دهنده آن با توجه به آوازه و اعتباری که دارد محصول مرغوب و استانداردی را به شما عرضه می کند و چنانچه دارای معایبی نیز باشد با وجود خدمات پس از فروشی که به شما ارائه می دهد آن عیب را برطرف کرده و محصول را عوض می کند ؛ در صورتی که در مثال اولیه در خصوص فروشنده غیرثابت چنین نبود . این مثال از این رو بیان شد تا بگوییم مجموعه کاج پرینتر به عنوان عرضه کننده این محصولاتی مانند پرینتر و کارتریج آن ، محصولات اداری را گارانتی کرده و چنانچه مشکلی برای آنان به وجود آید بنا به تعهدی که به شما داده است به رفع آن مشکل می پردازد .
از دیگر توقعاتی که از یک تعمیر کار خوب پرینتر در سعادت آباد می رود در دسترس بودن و ارائه سریع خدمات می باشد . با وجود اینکه این مجموعه دارای مکانی ثابت بوده و همواره در دسترس می باشد چنانچه اهالی محله سعادت آباد ، شهرک غرب ، پونک ، کوی فراز و حتی گیشا در پی تعمیر سخت افزار های خود باشند می توانند به این مجموعه مراجعه کنند ؛ این در حالیست که در ادامه گزینه‌های مطلوبی که تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به سرویس رایگان این مجموعه اشاره کرد .
در همین رابطه پس از تحق انتظارات مشتریان ، این افراد برای بازگرداندن دستگاه موردنظرشان به محل کار یا زندگی خود نیازمند بازگشت و رجعت دوباره به این مجموعه و نزد تعمیرکار خوب پرینتر در سعادت آباد نیستند ؛ لذا تنها با هماهنگی های تلفنی یا حضوری (در بدو ثبت سفارش ) می توانید نحوه برگرداندن آن را نیز تعیین کرده تا در صورت لزوم با پیک به آنان باز فرستاده شود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *