تعمیر پرینتر در آتی ساز

تعمیر پرینتر در آتی ساز

تعمیر پرینتر در آتی ساز : شاید صحبت از آتی ساز برای ساکنین آن ، افرادی که در این محدوده مشغول به کار بوده یا به هر طریقی با آن آشنا هستند اضافه گویی باشد، با این حال خالی از لطف نیست که پیش از ورود به بحث تعمیر پرینتر در آتی ساز کمی با این محله آشنا شویم .

زمانی که در مسیر بزرگراه چمران شمال در آستانه ورود به منطقه 1 هستیم، در نمای غرب و شمال غربی دید خود سازه هایی مثلثی شکلی را می بینیم که شهرک آتی ساز نام داشته و به راستی به یکی از نمادهای شهر تهران تبدیل شده اند . این شهرک که سنگ بنای اولیه آن پیش از انقلاب اسلامی و با همکاری شرکت های اروپایی نهاده شده است، متشکل از 23 برج در 3 فاز بوده که در مجموع بالغ بر 2300 واحد مسکونی دارد .

آتی ساز

آتی ساز به طور کلی امکانات لازم برای داشتن یک زندگی خوب شهری را داشته که از مهمترین آن ها (با گذر از امنیت، امکانات داخلی هر برج، دسترسی سریع و آسان به بزرگراه چمران و نیایش و …) می توان به مراکز آموزشی، تعدد مراکز خرید، زمین بازی کودکان و … که اهالی آن را از مراجعه به خارج از شهرک بی نیاز می کند اشاره کرد .

از مهمترین واحدهای تجاری مذکور می توان به خیاطی، کتاب فروشی، گل فروشی، میوه فروشی، موبایل فروشی و … اشاره کرد که تا حدی مانع از مراجعه ساکنین این شهرک به سایر مناطق همسایه نظیر اوین، ولنجک یا سعادت آباد می شود .

در همین رابطه اگرچه حضور و زندگی در این ناحیه می تواند تجربه بی همتایی از زندگی در پایتخت را به ما بدهد، اما باز هم فقدان عرضه کنندگان محصول یا خدماتی خاص نظیر شارژ کارتریج در منطقه 2 و تعمیر پرینتر در ولنجک سبب می شود تا باز هم نیم نگاهی به مناطق اطراف و مشاغلی با خروجی شاخصی که در محدوده شمال غربی تهران فعالیت می کنند داشته باشیم .

لزوم ارائه خدمات و محصولات به شیوه ای سریع، آسان و مطمئن

چنانچه به بررسی طبقه اجتماعی ساکنین آتی ساز بپردازیم، عموماً با افرادی متمول و دارای شأن اجتماعی بالا بر می خوریم که به صورت علت و معلولی موجب گران شدن این محله شده و متعاقباً فرصت یا تمایل انجام شخصی بسیاری از کارهای پیش آمده را ندارند .

در همین رابطه از چهره های سیاسی و افراد مشهور در حوزه ورزش و هنر گرفته تا خارجیانی که زیاد به ایران سفر می کنند و همچنین نمایندگانی از قشر پزشکان، مهندسین، وکلا، بازاریان، صنعتگران و سایر مشاغلی که از سطح درآمدی قابل توجهی برخوردارند در این محدوده زندگی می کنند .

با عنایت به گران بودم ملک در این محدوده و همچنین تعداد محدود آن ها، بدیهیست که خیلی از مشاغل به ویژه با پشتوانه مالی کم قادر به حضور و فعالیت در آنجا نیستند . در نتیجه فقدان برخی مشاغل در اینجا طبیعیست !

از سویی دیگر در صورت وجود نیز عده فراوانی ترجیح می دهند تا با سپردن کار به دست کارکنان مجموعه مورد نظر ، شخصاً با پدیده مذکور (مثلاً رفت و آمد برای شارژ یک کارتریج) درگیر نشوند که این مسأله نیز مهر تائیدی بر لزوم حضور مجموعه هایی با سرویس دهی کامل را می زند .

با عنایت به این توضیحات لازم است تا برای دریافت خدمتی نظیر تعمیر پرینتر در آتی ساز که مجری ثابتی در این محدوده ندارد ، نیم نگاهی هم به عرضه کنندگان سرشناس این خدمت در مناطق کناری آن داشته باشم .

تعمیر پرینتر در آتی ساز

مرکز کاج پرینتر به عنوان سامانه تخصصی تعمیر ماشین آلات اداری با قرار گرفتن در میدان کاج سعادت آباد، آماده است تا در پی تقاضای همسایگان خود به منظور تعمیر پرینتر در منطقه 2 ، با ارسال پیک های خود به محل مورد نظر وسیله مذکور را دریافت نموده و پس از تعمیر در محل فروشگاه، آن را به مشتریان محترم باز گرداند .

در همین رابطه رزومه قدرتمندی که تعمیر صدها پرینتر را می توان در آن مشاهده کرد گواهی بر اعتماد سکنه محلات مجاور به مجموعه پیش روی بوده و بدین ترتیب شما اهالی شهرک آتی ساز نیز می توانید بدین واسطه پرینترهای خود که نیازمند تعمیر یا سرویس دوره ای هستند را به ما سپارید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *