تعمیر پرینتر در پونک

تعمیر پرینتر در پونک : زمانی که در لغت نامه ها واژه تعمیر را جستجو می کنیم ، واژگانی در تضاد تخریب و ویرانی ، واژه هایی از قبیل مرمت ، آبادانی ، اصلاح ، بازسازی و ترمیم خودنمایی می کنند . مجموعه این اقدامات به عنوان اعمالی آشنا برای همه ما ، زمانی اعمال می گردند که شئ مورد نظر از نظر قیمت ، مرغوبیت ، منحصر بفرد بودن یا ارزش های معنوی برای ما در جایگاه خاصی قرار داشته و تعمیر آن نسبت به تعویضش رحجان دارد .

به عنوان مثال ما زیور آلات قیمتی خود را به جای دور انداختن تعمیر می کنیم چون ارزشمندند ، خودروی لوکس خود را به جای تعویض تعمیر می کنیم چون می دانیم عارضه بوجود آمده اتفاقیست و برند محصول ما یکی از بهترین های نوع خود می باشد ، گرامافون قدیمی خود را تعمیر می کنیم چون می دانیم دیگر از این محصول تولید نمی شود و یا دوچرخه دوران کودکیمان را از این روی که خاطرات خوش فراوانی با آن داریم بازسازی و نگهداری می کنیم . با این وجود ، عوامل مذکور و ده ها عامل دیگری که ذکر نشد (مانند صرفه جویی و عدم تمایل به اسراف با خرید محصولی جایگزین یا خساست) ، جملگی در سایه دلیل بزرگتری قرار می گیرند که عبارت است از کسری بودجه و عدم تمکن مالی برای خرید محصولی جایگزین .

با صرف نظر از مثال های فوق ، بسیاری از هموطنان ما در بودجه بندی ماهانه خود جایی برای اتفاقات غیر مترقبه در نظر نگرفته و یا امکان تخصیص این هزینه از قبل برایشان وجود ندارد ، لذا در هنگام خرابی یکی از وسیله هایشان ، ولو معمر و فرسوده امکان تعویض آن را نخواهند داشت . این در حالیست که با افزایش سرسام آور قیمت ارز ، خرید محصولاتی مانند پرینتر که نمونه ایرانی هم ندارند بیش از پیش دشوار شده و خرید جایگزینی برای آن گزینه آخر کاربران می باشد .

در همین رابطه تعمیر پرینتر در پونک به عنوان خدمتی که مشکلات ریز و درشت چاپگرهای گوناگون را حل می کند سبب می شود تا روند خرید جانشینی جدید به تعویق افتاده و روح تازه ای در وجود محصول قدیمی دمیده شود . از سویی دیگر تعمیر پرینتر در پونک برای ساکنین این محله و نواحی اطراف آن عاملیست تا این افراد در صورت بروز کوچکترین مشکل ، به جای مراجعه به مراکز خرید و تعمیر سخت افزارهای کامپیوتری و پرداخت هزینه ای سنگین تر ، به مجموعه کاج پرینتر به عنوان یکی از همسایگان خود (تعمیر پرینتر در سعادت آباد و شارژ کارتریج در سعات آباد) مراجعه کرده و در زمانی کوتاه و با قیمتی نازل دستگاه مورد نظر خود را تعمیر نمایند .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *