تعمیر فکس در منطقه 2

تعمیر فکس در منطقه 2

تعمیر فکس در منطقه 2 : برای نسل های امروزی و متولد هزاره سوم میلادی زندگی بدون بسیاری از سخت افزارهای رایج حال حاضر غیر ممکن بوده و دیده می شود که وقتی از فقدان برخی از این وسایل عموماً دیجیتالی و هوشمند در سه دهه پیش سخن می گوییم ، به همان چشمی به ما خیره می شوند که خودمان به زندگی نیاکانمان یا انسان های قرون ماضی نگاه می کنیم .

سخت افزارهای هوشمند ، خط بطلانی بر وسایل قدیمی

گوشی های هوشمند تلفن همراه یا همان موبایل های امروزی ، به عنوان یکی از همین علل ایجاد و گسترش تفاوت ها ، پدیده ایست که چنانچه سال ها قبل قصد گردآوری امکانات آن را در یک مکان داشتیم ، چند متر مکعب فضا اشغال می کرد .

از قابلیت صحبت کردن با این وسیله که جانشین تلفن های ثابت شده تا بازی های موجود در آن که همانند یک کنسول پیشرفته سرویس دهی می کند ، از ساعت و آلارم این پدیده گرفته تا دوربین عکاسی و فیلم برداری آن ، از آرشیو ترک های موسیقیش که با چند ده نوار کاست هم ارز بوده گرفته تا ضبط صوتی که این نواها را پخش کند ، از آلبوم تصاویر گرفته تا نقشه ، صندوق پست ، ویس رکوردر ، تقویم ، ریمایندر یا یادآور ، دفترچه تلفن ، رادیو و… ، جملگی کاربردهایی هستند که روزگاری وسیله ای فیزیکی نقش هریک را ایفا می کرده و خلق چنین وسیله ای به توقف یا تعدیل تولید بسیاری از آن ها منجر شده است .

این در حالیست که به کلی از تشابه آن با کامپیوترهای شخصی و مزایایی که در اثر ارتباط با شبکه جهانی اینترنت در اختیارمان قرار می دهد صحبتی نکردیم .

فکس ؛ دستگاهی بی جانشین

با عنایت به این تغییرات و با گسترش کاربرد نرم افزارهایی همچون تلگرام یا واتس اپ و صد البته انواع و اقسام صندوق پست های الکترونیکی (ایمیل) ، در ابتدا به نظر می رسید که دوره دستگاه هایی نظیر فکس نیز رو به افول است و بواسطه اینکه می توان تصاویر را با سرعت بالا ، به صورت رنگی و بسیار با کیفیت ، در تعداد زیاد و به همگان (نه فقط افرادی که دارای دستگاه فکس هستند) رساند ، دیگر استفاده از این سخت افزارهای اداری منسوخ می شود ، اما در این میان عاملی وجود داشت که مانع از از دور خارج شدن این محصولات شد ؛ رسمی بودن نامه های ارسالی با فکس !

یک مثال از اهمیت دستگاه فکس

فرض کنید که دو نهاد رسمی یا شخصیت حقوقی در پی نامه نگاری بین خود هستند . به عنوان مثال یک بانک در پی اعطای وام به یک کارمند بوده و نیازمند تصدیق گواهی اشتغال به کار وی از سوی کارفرمایش می باشد .

در چنین شرایطی این دو نهاد یا نمایندگانشان نمی توانند بواسطه تلگرام و ارسال اسمایلی و استیکر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند . از این گذشته نماینده بانک چگونه می تواند مطمئن شود که آن سوی خط فردی ذیصلاح نشسته و یا به کلی این خط متعلق به شرکت مورد نظر است .

طبیعیست که می توان با خرید یک سیم کارت و ساخت یک حساب کاربری این عنوان را جعل کرد ، پس به راه ارتباطی قویتری نیاز داریم .

با عنایت به اینکه بسیاری از ایمیل ها نیز قابل ساختن بوده و مدرکی دال بر ارتباط با سازمان مورد نظر نیست ، می توان گفت که شماره تلفن یک شرکت می تواند بسترساز فراهم شدن ارتباطی رسمی باشد و از آنجایی که مکتوبات قابل استنادند ، فکس تنها واسطه ای می شود که می توان با کمک آن نامه نگاری کرد .
در نتیجه اینکه عمر این محصول به سر نیامده و تا جایگزینی روش هایی کاربردی و همه گیر ، به راه خود ادامه می دهد .

تعمیر فکس در منطقه 2

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ، دانستیم که فعلاً حذفی در کار دستگاه های فکس نبوده و کماکان همه شرکت ها و ادارات و همچنین مشاغل آزادی که به دریافت و ارسال مدارکت کاغذی وابسته اند از این پدیده استفاده می کنند .

بدیهیست که با افزایش قیمت همه سخت افزارهای کامپیوتری ، به ویژه آن هایی که نسخه ایرانی ندارند ، جایگزینی این ماشین آلات هزینه زا می باشد .

از همین روی باید با شناسایی وهمکاری با مراکزی که به صورت تخصصی به تعمیر فکس در منطقه 2 پرداخته و دارای کارنامه مشخص و قابل قبولی هستند ، موعد اسقاط شدن این وسایل را به تعویق انداخته و با رسیدگی های اصولی و دوره ای ، از آن ها به مدت بیشتری استفاده کنیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *