تعمیر فکس در پونک

تعمیر فکس در پونک : آرتور کورن (Arthur Korn) آلمانی – به عنوان نامی که شاید هیچگاه نشنیده اما از اختراعش استفاده کرده باشید- برای اولین بار در سال 1902 میلادی از پدیده نو ظهوری به نام دستگاه فکس رونمایی کرد . شاید انتظار ما به عنوان یک انسان امروزی این باشد که در آن سال ها که ارتباطات به سهولت حال حاضر نبوده ، باید استقبال وصف ناپذیری از این محصول اعجاب انگیز می شده است ؛ مخصوصا از سمت جراید که حالا می توانستند به راحتی در کنار مخابره اخبار داغ جهان تصویری هم از آن واقعه بگنجانند ، اما حقیقت امر این است دستگاهی با این تکنولوژی که در اوایل قرن بیستم اختراع شد ، تا دهه 1980 (یعنی در حدود 80 سال بعد از اختراع) کاربرد وسیعی پیدا نکرده و با رفع ذره ذره ای عیوب خود به ماشینی پراهمیت تبدیل شد .
شاید فکر کنید امروزه با پیشرفت فناوری ارتباطات و پیدایش سرورهای مختلف ایمیل و شبکه های اجتماعی فکس مهجور مانده است ، اما هنوز هم نمی توان نقش فکس را در شرکت های خصوصی و ادارات و نهاد های دولتی نادیده گرفت ؛ برای مثال در مناطق غرب و شمال غرب تهران مثل پونک و شهرک غرب که مملو از واحد های اداری و تجاریست ، فکس دستیار خوب و مطمئنی برای کارمندان است ، البته تا زمانی که بشود از حسن انجام وظایفش مطمئن بود که منظور از حسن انجام کار ارسال و دریافت مقبول و سریع داده هاست . تصور کنید در شرکتی بزرگ که چند ده تن در آن در حال کار هستند ، اگر دستگاه فکس شما برای هر ارسال چند ثانیه در کارتان وقفه ایجاد نماید ، چه زمان قابل توجهی در هر روز تلف می گردد. در چنین شرایطی شاید اولین فکری که به ذهنتان برسد تعویض دستگاهتان با یکی از محصولات زیبا و به روزی باشد که مرتب در خیابان از کنار بنرهای پر رنگ و لعابشان میگذریم ؛ اما امروزه با وجود این شرایط اقتصادی و قیمت ارز شاید درسترین تصمیم در قبال این نوع محصولات عمدتاً وارداتی مراجعه به یک تعمیر کار مجرب و تعمیر فکس در پونک باشد ، به عبارتی دیگر همکاری با مرکزی که هم از افرادی ماهر و مطمئن و هم مدیریتی متعهد تشکیل شده باشد .
وجود مرکزی اینچنین برای تعمیر فکس در پونک در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند ، چرا که نزدیکترین مراکز تعمیرات چنین لوازمی شاید از شما فاصله بسیار زیادی داشته باشند که مستلزم صرف زمان بسیاری می باشند ؛ به خصوص برای ادارات و شرکت ها که خرابی دستگاه فکس هم به معنی عقب افتادن کارهای مسلسل وار اداری آن ها و هم عدم حضور فردی که مامور به تعمیر فکس شده است می باشد . در همین رابطه افتخار داریم که اعلام نماییم مجموعه پرینتر کاج با ارائه خدماتی همچون تعمیر فکس ، پرینتر و شارژ کارتریج آماده رفع مشکل فوق الذکر و تعمیر فکس در پونک ، شارژ کارتریج در سعات آباد و تعمیر پرینتر در سعادت آباد می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *