تعمیر پرینتر در بهرود

تعمیر پرینتر در بهرود

تعمیر پرینتر در بهرود : شاید قریب به هفت دهه پیش که سید ضیاء الدین طباطبایی یکی از رجال سیاسی دوران آخرین پادشاه قاجار و اولین پادشاه پهلوی زمین های کم ارزشی را در شمال غربی تهران خریداری می‌کرد ، هیچگاه فکر نمی کرد که روزگاری این منطقه به یک از لوکس ترین مناطق شهری پایتخت و یکی از معیارهای استاندارد شهرنشینی در ایران تبدیل شود . این محله که نام خود را از ساداتی که در این ناحیه مشغول به کشاورزی و پرورش خرگوش بوده اند گرفته است ( سادات آباد که به مرور زمان به سعادت آباد تغییر نام یافت ) ، اینک با گذشت هفتاد سال از بنا نهادن اولین سنگ بنایش دارای چنان ارزشی شده است که هر متر آن میلیون ها تومان ارزش یافته و مشتاقان زیادی برای زندگی در خود را به سوی خویش جذب می نماید .

با گذر از این مقدمه باید بگوییم که رونق گرفتن این منطقه علاوه بر تاثیر علت و معلولی فراوانی که بر روی همسایه های خود – مثلاً شهرک غرب – داشته است و از آن تاثیر پذیرفته است ، باعث پیشرفت مناطق دیگری از این ناحیه به ویژه همسایه شمالی خود نیز شده است . منطقه شمالی سعادت آباد که آن را با نام کوی فراز ، شهرک مخابرات و همچنین بهرود می شناسیم ، با توجه به متغیر های ایده‌آلی که این منطقه برای زندگی در خود به وجود آورده ، هموطنان بسیاری را در دل خود جای داده است . ارتفاع بیشتر این محله نسبت به بدنه اصلی سعادت آباد و دیگر مناطق شهر سبب شده است تا ساختمان های این محدوده ، به ویژه در برج های چندین طبقه ای که در این قسمت ساخته شده اند  باعث گردیده تا منظره ای زیبا از شهر تهران داشته باشند . دسترسی گسترده ، متنوع و آسان و همچنین آب و هوای مثال زدنی این محله در کنار سایر امکانات قابل قبولی که در اختیار ساکنانش قرار گرفته است موجب شده تا نه تنها افراد عادی ، بلکه مجموعه های سرشناسی از جمله اسپیناس پالاس نیز این منطقه را برای ساخت شعبه ای مجلل و پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی خود انتخاب کنند .

 

اگر بلوار پیام ، بلوار شهید ذبیحی یا جوریکی ، بلوار عابدی ، بلوار شقایق ، خیابان حق شناس و … را از راسته های اصلی این منطقه بدانیم ، آن ها با گرد آمدن حول میدان بهرود گستره وسیع را تشکیل می‌دهند که آن را کوی فراز می نامیم . در این محله بدون شک دانش آموزان و دانشجویان فراوانی وجود دارند که برای انجام پروژه های دانشگاهی یا مدرسه خود نیازمند پرینت یا چاپ کردن ماحصل فعالیت هایشان می باشند ، کارمندان پرشماری وجود دارند که با فعالیت در شرکت ها و ادارات مختلف نیازمند مکتوب کردن داده های دیجیتالی خود را ارسال آن ها با دورنگار هستند ، مدارس فراوانی از دبستان شهدای مخابرات و دبیرستان علامه امینی گرفته تا مجتمع آموزشی تزکیه و هنرستان صدا و سیما درحوالی این منطقه وجود دارند که نیازمند چاپ برگه های امتحانی خود یا دیگر نگاره های نوشتاری خود هستند ، دانشجویانی نیز در دانشگاه امام صادق و علامه طباطبایی تحصیل می کنند که حتی با وجود عدم سکونت در این محله هم نیازمند انجام امور چاپی و در ورای آن تعمیر پرینتر در بهرود

می‌شوند .

 

حال اینکه چنانچه این افراد در منزل یا محل کار خود دارای یک دستگاه پرینتر برای تحقق امور فوق باشند ، به مجرد داشتن این وسیله نیازمند رسیدگی مستمر به آن از طریق تعمیر پرینتر در بهرود هستند . این افراد اگر از پرینتر خود استفاده کنند ، علاوه بر صدمات فیزیکی احتمالی که ممکن است به این وسایل وارد شود ، با تمام شدن کارتریج نیازمند شارژ کردن آن می باشد و حتی اگر این چنین نیز نباشد – در اثر خشک شدن این محصولات که نتیجه عدم استفاده از آنها می باشد – باز هم نیازمند تعویض و رسیدگی یک متخصص به آن ( شارژ کارتریج در سعات آباد ) خواهند بود . سپردن یک پرینتر برای تعمیر به مجموعه ای غریبه و همچنین خرید قطعات مصرفی آن از فروشندگان غیرمجاز تصمیمیست که ممکن است علاوه بر عدم جلب رضایت کاربر به دلایل مختلف ، وجه پرداختی بیشتری را نیز از جیب آنان بکاهد  .

 

 

به همین دلیل ما در مجموعه کاج پرینتر به عنوان یکی از فروشگاه های محله خودتان و افرادی که در همسایگی شما مشغول فعالیت هستند ، آماده خدمت رسانی در زمین های مذکور بوده و می توانیم همه نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری ماشین آلات اداری اداری شما را اعم از انواع پرینترها – تعمیر پرینتر در بهرود – و دستگاه فکس برآورده سازیم . در نهایت گفتنیست که وجود یک پیک موتوری رایگان سبب شده است تا شما برای انجام چنین کاری حتی نیازمند خارج شدن از منزل خود نیز نبوده و تنها با یک تماس تلفنی به خواسته تان برسید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *