تعمیر پرینتر در شهرک نفت

تعمیر پرینتر در شهرک نفت : چندی پیش تاریخچه کمپانی تویوتا را مطالعه می کردم که به نکته جالبی در خصوص آن بر خوردم ! در بحبوبه شکل گیری این مجموعه و تبدیل شدنش به آنچه که امروز می بینیم ، درست در دهه 70 میلادی که از قضا اوج واردات خودرو به ایران نیز بود ، این مجموعه ادعای ساخت ماشینی را کرد که هیچگاه خراب نمی شود !

 

چرا محصولاتی با عمر طولانی تولید نمی شوند ؟

با گذر از ویژگی های فنّی یا ظاهر خودرو ، چه چیزی برای یک خریدار می تواند بهتر از این باشد که وسیله تحت اختیارش هیچگاه خراب نشده ، نیاز به رسیدگی و مرمّت دوره ای نداشته باشد و تا سال های سال مورد استفاده قرار گیرد .

این در حالیست که برخلاف خواسته بسیاری از کمپانی های امروزی که مردم را به سوی تنوع طلبی و خرید محصولاتی جدیدتر سوق می دهند ، سیاست گذشته کمپانی های سرشناس دنیا استفاده از محصولات تولیدیشان تا سر حد امکان بود .

از آنجایی که این رویداد و قرار گرفتن چنین محصولاتی با نرخ خراب شدن کم و هزینه ای که صرفه جویی می شود بسیار باب طبع مشتریان است ، می توان انتظار داشت که شاهد خلق محصولاتی نامیرا در همه صنایع باشیم ، اما نکته اینجاست که این رویکرد به ورشکستگی تولیدکنندگان منتهی می شود ، درست مانند ماجرایی که برای تویوتا پیش آمد !

زمانی که وسیله ای تولید شده و خراب نشود بدین معناست که پس از چندی بازارش اشباع شده و این محصولات با سرعت و میزانی که بازدهی دارند به فروش نمی رسند ، در نتیجه یک برند تجاری در تأمین هزینه های اولیه خود مانده و مجبور به جمع کردن کسب و کارش می شود.

پس یادمان نرود که اگر محصولی با عمر مفید 50 – 60 سال تولید نمی شود دلیل آن فقدان دانش یا پیش نیاز های سخت افزاری این عمل نیست ، بلکه این صرفه تولیدکنندگان است که محصولی با عمر مفید مشخص (مثلاً 5 سال) تولید کنند .

 

تعمیر ماشین آلات اداری

پرینترها و سایر ماشین آلات اداری نیز به عنوان محصولاتی از همین بازار و چنین تفکری برای ساخت ، پس از چندی خراب شده و نیاز به تعمیر دارند ، حال اینکه در کشور ما به دلیل اعمال تحریم های گوناگون و گرانی ریالی پرینترهای جدید به نسبت ارزش دلاری آن ها ، تعداد دفعات تعمیر افزایش یافته و به مرور زمان عمق و پیچیدگیشان نیز بیشتر می شود ، در نتیجه اینکه نیازمند شناسایی و همکاری با مجموعه ای هستیم که با تسلط به سازوکار محصولات مختلف توانایی تعمیر آن ها در کوتاهترین زمان ممکن ، با قیمتی مقرون بصرفه و عدم بروز پیامدهای مکرر را داشته باشد .

در همین رابطه تعمیر پرینتر در شهرک نفت بهانه ای شد تا بیشتر به مراکز تعمیر ماشین آلات اداری به ویژه تعمیر پرینتر در غرب تهران بپردازیم .

با وجود اینکه در محدوده غرب و شمال غربی پایتخت مراکز سرشناسی برای تعمیر پرینتر وجود دارند ، اما این تفاوت خدمات ارائه شده توسط ایشان است که به توانایی های فنی و رزومه کاری هریک رنگ و بویی متمایز می دهد .

تعمیر پرینتر در شهرک نفت

به بیانی دیگر زمانی که به عملکرد مجموعه ای مانند کاج پرینتر واقع در میدان کاج سعادت آباد نگاه می کنیم ، می بینیم که تعمیر این دستگاه ها به طریقی ایده آل یا عرضه محصولاتی مصرفی مانند کارتریج خدمتی است که همکاران دیگری نیز در سطح شهر به خوبی از پس آن بر آیند ، اما این سرعت عمل بالا یا امکان دریافت و تحویل دادن محصولات مذکور بواسطه پیک رایگانش می باشد که سبب شده است تا تمایزی چشمگیر در سرویس دهی به وجود آورده و به عنوان سامانه تعمیر پرینتر در شهرک نفت شناخته شود .

در نهایت گفتنیست که شهرک نفت به عنوان یکی از محله های کم سن و سال تهران ، با وجود ویژگی های شاخص و قابل توجهی که حداقل برای ساکنینش نیاز به شرح و تکرار ندارد ، اگرچه مکان خوبی برای زندگی بوده و همه امکانات اولیه یک محله برای این امر را در خود دارد ، اما چنانچه نیازهای سطح دوم یا با اولویت کمتر را بررسی کنیم ( مثلاً تعمیر پرینتر در شهرک نفت ) ، خواهیم دید جای این خدمات تا چه حدی خالی بوده و اهالی محترم آن ملزم به مراجعه به مناطق دیگر می باشند .

با عنایت به مطالبی که ارائه شد باید توجه داشته باشیم که اولاً هیچ محصولی عمر نامتناهی نداشته و روزی خراب می شود و در ثانی برای تعمیر آن باید به بهترین گزینه مراجعه کرد ، در نتیجه اینکه کاج پرینتر می تواند به عنوان گزینه ایده آلی برای تعمیر پرینتر در شهرک نفت مطرح گردد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *