تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد

تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد

تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد : چندی پیش در حال مطالعه چشم‌انداز 2020 شرکت سامسونگ بودم که با نکته جالبی روبرو شدم! در این منشور آمده بود که این مجموعه با اتکا بر سه اصل مشارکت، خلاقیت و افراد برجسته در پی تحقق دو دسته هدف کلی می‌باشد:

  • تبدیل شدن به برترین برند در حوزه فناوری اطلاعات، قرارگرفتن در میان 5 نام تجاری مطرح دنیا و فروشی 400 میلیارد دلاری در سال!
  • بهبود سطح نوآوری و اعتبار، بهبود وضعیت کاری کارمندان به منظور قرارگیری در زمره برترین محل‌کارهای دنیا، به وجود آوردن بازارهای نو، جذب سرمایه‌گذارهای بین‌المللی در راستای بهره‌گیری از کمک برترین استعدادهای جهان !

با ادغام این اهداف کمی و کیفی، مجموعه سامسونگ هدف خود را تنها در یک عبارت خلاصه کرده است: الهام بخش جهان باش، آینده را خلق کن!

مطلبی که در این چشم‌انداز دیده شده و قابل لمس است، تحقق این اهداف با گذر از نیمه سال 2021 و همچنین تبلور تک‌تک آن‌ها در ساختار محصولات مختلف این کمپانی بزرگ بوده است . زمانی که به ساختار محصولی مانند پرینترهای سامسونگ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که خلاقیت، کیفیت بالا، کاربری آسان، قیمت مناسب و منصفانه، خدمات پس از فروش و … از جمله فاکتورهاییست که در این محصول وجود داشته و بی دلیل نیست که به رقیبی جدی در حوزه ساخت و عرضه ماشین آلات اداری برای اچ پی، اپسون، برادر، کنن و … تبدیل شده است .

چرا پرینترهای سامسونگ گزینه‌های خوبی برای خرید هستند؟

گاهی وجود یک نام خاص بر روی محصولی ناشناخته هم سبب می‌شود تا متقاضی آن را با خیال راحت خریده و از اینکه این محصول دارای کیفیتی بالاست آسوده خاطر باشد . نام سامسونگ به عنوان یکی از این نشان‌ها، بر روی هر محصولی که بنشیند (محصولاتی که در حوزه‌های مختلف تولید شده و لزوماً ارتباطی هم با دیگری ندارند) به مخاطب خود این پیام را می‌دهد که در برابر کالایی ارزنده و پربازده قرار گرفته است؛ حال اینکه مواردی نظیر لوازم خانگی یا تلفن‌های همراه این مجموعه دارای طرفداران بیشتری بوده و کالاهایی هم مثل پرینترهای این مجموعه کمتر شناخته می‌شوند .

با گذر از اعتبار این نام، در حوزه تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد براستی پرینترهای سامسونگ دارای چه ویژگی‌هایی هستند که سبب می‌شوند تا به سمت خریدشان پیش برویم!؟

تنوع زیاد 

بسیاری از نام‌های تجاری دنیا که به عنوان برندی خاص و لاکچری شناخته می‌شوند، دارای محصولاتی با قیمت زیاد، در تعداد معدود و تنوعی بسیار کم هستند . به عبارتی دیگر هیچگاه تعدد محصولات، تنوع آن‌ها و قیمت مقرون بصرفه به لوکس شدن یک کالا منجر نمی‌شود، چرا که همین افزایش تعداد دارندگان یا مصرف کنندگانشان در تضاد با تک و خاص بودنشان می‌باشد .

به همین دلیل اتومبیلی مانند رولزرویس خاص بوده، افراد به دارندگان ساعت رولکسی اصل با چشم دیگری نگاه می‌کنند، بسیاری از مجموعه‌های فعال در حوزه مد و پوشاک اقلام به فروش نرفته را معدوم می‌کنند (به منظور عدم فروش ارزانتر آن‌ها در میان کالاهای استوک و همچنین کم ماندن تعداد) و حتی عده‌ای به درست یا غلط، ترجیح می‌دهند تا با جای گوشی‌های سامسونگ از محصولات اپل (فارع از عملکرد و تنها بواسطه نام آن) استفاده نمایند .

همه این توضیحات از این بابت داده شد که بگوییم سامسونگ تاکنون به فکر خاص بودنِ صرف نبوده و فروش حداکثری برای وی در اولویت قرار دارد . به همین دلیل با سنجش نیاز‌های افراد مختلف و صدالبته وضع مالی آن‌ها، محصولات پرشمار و متنوعی را طراحی و روانه بازار کرده تا بدین ترتیب قسمت بیشتری از بازارهای جهانی را در اختیار خود بگیرد .

 ارزش بالای اقتصادی

به تأسی از مورد قبل تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد ، بسیاری از برندها پول نام خود را روی محصولاتشان می‌کشند، در حالی که عملاً شاید ویژگی خاص و قابل توجه‌تری نسبت به رقبای خود نداشته باشند . در همین رابطه پرینترهای سامسونگ نیز با داشتن قیمتی مناسب در مقایسه با کارایی، کیفیت و طول عمر محصولات خود کالایی اقتصادی با قیمتی مقرون بصرفه لحاظ می‌شود .

 کیفیت محصولات

با بررسی رزولوشن و سرعت چاپ این محصولات در همان نظر اول می‌توانیم به کیفیت بالای این محصولات پی برده و یکی از مهمترین فاکتورهای انتخابشان را تیک بزنیم. ناگفته نماند که طراحی‌های چشم‌نواز و استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز در پیدایش این کیفیت بی‌تأثیر نمی‌باشند .

تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد

با گذر از همه این توضیحات پر واضح است که این محصولات نیز روزی خراب شده و نیازمند تعمیر یا تعویض قطعاتی هستند . با توجه به اینکه امروزه بسیاری از شرکت‌های کره‌ای در ایران فعالیتی رسمی نداشته یا دارای خدماتی محدود هستند، نمی‌توان کاملاً به تعمیرکارانی که خود را نمایندگی رسمی سامسونگ می‌دانند اعتماد کرد .

این در حالیست که چنانچه در شمال غربی تهران، به ویژه محله سعادت‌آباد تردد داشته باشید بی‌شک نام مجموعه کاج پرینتر را که سال‌هاست در میدان کاج به ارائه خدماتی نظیر پرینتر سامسونگ در پونک ، کارتریج سامسونگ در غرب تهران و خرید کارتریج سامسونگ در سعادت آباد مشغول است دیده‌اید .

ما در این مجموعه آماده تعمیر پرینتر سامسونگ در محل سعادت آباد بوده و حاضریم تا با کمک پیک‌های رایگان خود، وظیفه دریافت و تحویل این محصولات را نیز برعهده بگیریم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *