تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب

تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب

تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب : بروز مشکلات فیزیکی و اخلال در عملکرد محصولات مختلف یکی از عادی‌ترین اتفاقات زندگی بشر امروز است، جایی که حتی برترین کمپانی‌های دنیا نیز با وجود توانایی در تولید محصولاتی بهتر با طول عمری بیشتر، ترجیح می‌دهند تا محصولاتشان را به نحوی بسازند تا با داشتن عمر مفیدی مشخص، پس از چندی مستهلک شده و به قطعات و تعمیرات نیاز پیدا کند یا با مدل‌های جدیدتر تعویض گردد که جملگی دارای منافعی مالی برای آنان خواهد بود .

با علم به این مطالب اما همیشه اولویت ما برای خرید یا تعمیر یک محصول نمایندگی آن است! در هنگام خرید از نمایندگی‌ها خیالمان از اصالت محصول یا اعتبار ضمانت‌نامه آن راحت است و می‌دانیم چنانچه نیاز به تعویض قطعه‌ای داشته باشیم از بهترین نوع آن استفاده می‌شود. با صرف نظر از برخی نمایندگی‌های محصولات داخلی که خدماتی با کیفیت کمتر و هزینه‌ای بیشتر از همکاران آزاد خود دارند، سوال اینجاست که آیا برندهای مورد نظر در عمل دارای یک نمایندگی رسمی در ایران هستند یا خیر!

آیا در کانن در ایران نمایندگی رسمی دارد؟

چندی پیش در فضای مجازی به دنبال نمایندگی رسمی یکی از کمپانی‌های مطرح حوزه صوت و تصویر که پیشتر در ایران فعالیتی رسمی داشتند می‌گشتم! در همین رابطه قریب به ده نتیجه اول گوگل به وبسایت‌هایی اختصاص یافته بود که خود را «تنها نماینده رسمی» برند مذکور خوانده و به جد بر روی این ادعای خود اصرار می‌کردند .

با یک بررسی اجمالی، بدون نیاز به حقیقتی مستند و تنها با استدلالی ساده می‌توانستیم دریابیم که ادعای بسیاری از این مجموعه‌ها تهی و بی‌اساس است!

به عنوان مثال شرکتی نظیر سامسونگ با نام و آوازه‌ای مثال زدنی، به این نکته توجه دارد که نباید در چند ده‌متری نمایندگی خود، حق فروش محصولاتش را به فرد یا مجموعه دیگری بدهد و یا در صورت سوء استفاده از فرد خاطی شکایت کند، از سویی دیگر هم اصول حرفه‌ای خود را برای مبلغ ناچیز اعطای نمایندگی زیر پای نمی‌گذارد؛ در نتیجه می‌توان نتیجه گرفت که یک یا هر دوی این مجموعه‌ها از این نام تجاری سوء استفاده کرده‌اند .

در چنین شرایطی مراجعه به وبسایت‌های رسمی مجموعه‌های مادر می‌تواند به شناسایی نمایندگی‌های رسمی کمک کند، حال اینکه بسیاری از هموطنانمان وجود تحریم‌ها و دردسرهای احتمالی برای شرکت را بهانه‌ای برای عدم نمایش نام یا آدرس خود در ایران می‌دانند .

با گذر از این توضیحات زمانی که به نقشه نمایندگی‌های کانن در خاورمیانه (موجود در وبسایت مجموعه کانن، بخش to buy where) نگاه می‌کنیم، مطابق نقشه زیر هیچ نمایندگی رسمی و مورد تائیدی از آنان در ایران وجود ندارد، در نتیجه می‌توان نتیجه گرفت که هیچیک از موارد موجود، مورد تائید این برند سرشناس نمی‌باشند .

تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب

تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب

با عنایت به این توضیحات، حالا که مرکزی در ارتباط مستقیم با هسته اصلی کانن وجود ندارد که به مشکلات پرینتر ما رسیدگی کند، بدیهیست که باید به فاکتورهای دیگری نظیر کیفیت کار، هزینه‌های انجام آن، رزومه و سابقه تعمیرکار، میزان تعهدات و ضمانت‌های اجرایی وی و حتی دوری و نزدیکی جغرافیایی محل تعمیرگاه توجه داشت .

در همین رابطه کم نیستند افراد و مجموعه‌هایی که در سراسر پایتخت قادر به تعمیر و سرویس چاپگرهای کانن یا برندهای دیگر باشند، اما برای شهروند تهرانی که ساکن نواحی غربی تهران (به طور مشخص شهرک غرب و سعادت آباد) است، حضور در مناطقی دیگر بسیار دشوار و وقتگیر می‌باشد، پس چه بهتر است تا با یافتن تعمیرکاری در نزدیکی خود، در تخصیص هزینه ، زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنند .

در همین رابطه مجموعه کاج پرینتر که پیش از این با ارائه خدماتی نظیر خرید کارتریج در شهرک غرب ، تعمیر فکس پاناسونیک در شهرک غرب و سرویس ماشین اداری در شهرک غرب در خدمت اهالی این محل بوده ، اینک مفتخر است تا با تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب گامی دیگر در رفع نیازهای همسایگان خود بردارد .

تعمیرکاران مجموعه پیش روی با تسلط به سازوکار پرینترهای کانن و دیگر محصولات مشابه، ضمن استفاده از بهترین قطعات یدکی و مواد مصرفی موجود در بازار، در صورت نیاز قادر به استفاده از تجهیزات محصولاتی از برندهای دیگر در ساختار این محصول هستند که سبب می‌شود تا علاوه بر رفع مشکلی که راه حل آن در ایران موجود نیست (مثلاً فقدان قطعه‌ای کمیاب که وارد کشور نشده یا دیگر تولید نمی‌شود)، از قطعات کارکرده محصولات اسقاطی نیز استفاده نشود .

در نهایت لازم به ذکر است که پیک‌های رایگان این مجموعه آماده دریافت پرینترهای شما و انتقال آن‌ها به دفتر مجموعه کاج پرینتر (واقع در میدان کاج) بوده و پس از اتمام کار تعمیر، آن را به شما بازمی‌گردانند که این خود موجب هرچه راحت‌تر انجام شدن امور می‌باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *