خرید کارتریج سامسونگ

خرید کارتریج سامسونگ

خرید کارتریج سامسونگ : خرید کارتریج سامسونگمجموعه سامسونگ که طی سال ها فعالیت در تولید لوازم خانگی صاحب برندی معتبر شده بود ، به دنیای دیجیتال نیز وارد شد و انواع گوشی های هوشمند را تولید کرد . در راستای همین گسترش فعالیت ها این شرکت به تولید انواع پرینتر و دستگاه های چاپ نیز وارد شده و به رقیبی جدی برای شرکت هایی چونhp  تبدیل گشته است . این شرکت با پشتکاری مثال زدنی درصنعت چاپ و چاپگر ها توانسته است به یکی از عظیم ترین عرضه کننده های این دستگاه ها در بازار جهانی تبدیل شود. کیفیت این برند معتبر هر کاربر بالقوه ای را ترغیب می کند تا در خرید پرینتر خود به محصولات این شرکت نیز نیم نگاهی داشته باشد و از آن ها نگذرد .

کارتریج ها قلب تپنده هر سیستم چاپ هستند و اگر این قطعه از دستگاه چاپ به همراه تونر آن بخوبی کار نکند ، کیفیت چاپ و اطمینان به سازنده آن دستگاه را پایین خواهند آورد .  بیشتر کارتریج ها بصورت جوهر افشان و لیزری تولید می شوند و هر کدام مخصوص دستگاه چاپ با همان نام هستند ؛ کارتریج جوهر افشان مخصوص دستگاه از نوع جوهر افشان و نوع لیزری مخصوص دستگاه پرینت لیزری است.

نکاتی که هنگام خرید کارتریج سامسونگ باید آن ها را مد نظر قرار داد :

  1. در انتخاب کارتریج حتماً باید به نوع جوهر مصرفی در آن توجه کنیم زیرا نوع جوهر به مراتب از انتخاب دستگاه پرینتر مهم تر است ؛ از آن جا که بیشترین مصرف جوهر در رنگ سیاه است سعی کنید تا کارتریج نوع سیاه و سفید را انتخاب کنید و از پرداخت هزینه بیشتر جلوگیری کنید.
  2. در خرید کارتریج سامسونگ دقت کنید تا نوع کارتریج و دستگاه با هم مطابقت داشته باشد ؛ زیرا این قطعات بصورت اختصاصی برای شرکت سازنده ساخته می شوند و در صورت یکی نبودن دستگاه و قطعه مشکلات متعددی برای مصرف کننده ایجاد می شود .
  3. به ضمانت نامه همراه محصول هنگام خرید دقت داشته باشید ، تا در صورت معیوب بودن دستگاه متضرر نشوید .

پرینترهای سامسونگ در مقایسه با سایر برند های سازنده این دستگاه ها ارزان تر هستند ولی قیمت کارتریج های اصلی آن ها قیمتی برابر با خود دستگاه را دارند ، پس به این نکته توجه کنید که با خرید این کارتریج ها باید بیشترین دقت را در حفظ و نگهداری آن ها داشته باشید ؛ این ایراد به عنوان نقطه ضعف در این دستگاه ها معرفی شده است .

خرید کارتریج اورجینال سامسونگ:

شرکت سامسونگ در تولید کارتریج های خود ، بیشتر کسب و کارهای متوسط و کوچک را مد نظر قرار داده است تا این گروه  از مصرف کنندگان بتوانند چاپی خوب و با کیفیت داشته باشند . دستگاه های این شرکت در مقایسه با سایر برند ها آسان تر نصب می شوند و سیستم ذخیره تونر تعبیه شده در آن ها باعث کاهش هزینه های چاپ شده است ؛ همه این ها استفاده طولانی مدت از این دستگاه را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. چیپست کارتریج برخلاف سایر برند ها روی کارتریج نصب نمی شود و روی دستگاه پرینتر قرار دارد و این کار از آسیب دیدن احتمالی آن در اثر جابجایی های مختلف جلوگیری می کند تا هزینه های مصرف کننده را کاهش  دهند. گرچه نسخه های غیر اورجینال آن ها نیز موجود است ولی با خرید آن ها باید خطر از کار افتادن دستگاه پرینتر خود را به جان بخرید . دسته ای دیگر از کارتریج های این شرکت با عنوان باز سازی شده  refurbished یا اصلاح شده  reconditioned عرضه می شوند . این عنوان ها همان کارتریج هایی هستند که مورد تعمیر قرار گرفته اند و یا به علل آسیب های جزئی به قیمت پایین تری عرضه می شوند ؛ دقت کنید که این نوع کارتریج  برای چاپگر های سامسونگ مناسب نیستند و ضمانتی برای کارکرد آن ها وجود ندارد .

سیستم شرکت سامسونگ برای تعیین اصلی یا غیر اصلی بودن کارتریج ها :

در استفاده از چاپگر تحت شبکه شرکت سامسونگ ،  تنها کافیست تا IP دستگاه را در مرورگر اینترنتی تایپ کنید ؛ با این کار سرویس اینترنتی SyncThru سامسونگ بطور خودکار اجرا می شود و مشخص خواهد نمود که آیا کارتریج شما اصل می باشد یا نه . این سرویس در قالب نرم افزاری مشابه نیز توسط سامسونگ ارائه شده است تا بتواند راحتی بیشتری را برای مشتری فراهم کند .

در پایان گفتنیست که مجموعه پرینتر کاج ، با ارائه خدماتی همچون فروش یا شارژ کارتریج در سعادت آباد آماده حل مشکلات سخت افزاری هموطنان خود می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *