شارژ کارتریج در اوین

شارژ کارتریج در اوین:ابتدا لازم است پیش از پرداختن به شارژ کارتریج در اوین با اطلاعات دقیق و جامعی در مورد کارتریج بپردازیم .کارتریج چیست ؟
کارتریج های پرینتر در دو نوع جوهری(جوهر افشان) و تونر(لیزری) ، در پرینترهای جوهر افشان با پاشیدن قطرات جوهر به صفحه کاغذ و در منافذ آنها عمل چاپ اتفاق می افتد.

شارژ کارتریج در اوین

کارتریج ها یکی از اجزا پرینتر ها محسوب می گردند که در واقع مدیریت و تامین رنگ در پرینتر را برعهده دارد به صورت کلی در در کارتریج ها مکانی جهت نگهداری رنگ می باشد که با قرار گیری آنها بر روی کاغذ تصویر اصلی نمایان می شود و اما نکته مهم در این قسمت اینکه کارتریج ها از چه موادی تشکیل شده اند و چگونه باید نگهداری شوند ؟
کارتریج های جوهری کارتریج هایی هستند که درون محفظه آنها جوهر نگهداری می شود کارتریج های جوهری یک یا چند مخزن جوهری دارند که مسئولیت نگهداری از جوهر ها را بر عهده دارند که با اتصالات خاصی به یکدیگر متصل شده اند .
شرکت های تولید کننده پرینتر های جوهری عبارتند از سامسونگ ، کانن،اچ پی و پاناسونیک که این گونه پرینترها دارای المان های حرارتی می باشند که این المان ها عمل انتشار جوهر را انجام می دهند و کاربرد این نوع پرینتر ها در صنعت می باشد .
و اما چیزی که در قیمت کارتریج ها تغییر میکند بستگی به دو مورد کلی دارد ؟
مورد اول مواد مصرفی می باشد که نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را در پرینتر به همراه دارد و در صورتیکه در ورینتر از مواد مصرفی نامناسب استفاده گردد هزینه های زیادی را برای پرینتر به همراه خواهد داشت .
و مورد دوم مدل دستگاه که با توجه به کارایی و کاربردهای گوناگونی که در مدل های مختلف دستگاه وجود دارد می تواند قیمت کارتریج را تغییر دهد .
و اما مواد مصرفی در پرینترهای جوهری جوهر و در پرینترهای لیزری تونر می باشد که این جوهر و یا تونر در کارتریج نگهداری می شود .
نحوهی کارکرد کارتریج ها :
کارکرد کارتریج های لیزری با کارتریج های جوهری بسیار متفاوت می باشد ، به گونه ای که در کارتریج های جوهری کارتریج به صورت پاششی عمل چاپ را انجام می دهد و سیستم چاپ به صورت ترمال یا پیزو می باشد در حالیکه در کارتریج های لیزری کارتریج ابتدا درام پر بار شده و پس از پر بار شدن آن تونر را جذب نموده و پس از یکسری عملیات مکانیکی پودر روی کاغذ قرار گرفته و عملیات چاپ بر روی کاغذ انجام می شود .
تمام افراد ساکن در اوین می توانند با مشاوره با کارشناسان ما نسبت به شارژ کارتریج در اوین اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *