شارژ کارتریج در شهرک غرب

شارژ کارتریج در شهرک غرب

پیش از ورود به مبحث شارژ کارتریج در شهرک غرب بد نیست در خصوص اهمیت نوشت افزارهای مصرفی مطالبی را متذکر شویم . اگر دوران دانش آموزی و دانشجویی خود را به یاد آورید و حتی مصرف برخی لوازم التحریر نوشتاری در زندگی روزمره تان را در نظر بگیرید ، محصولاتی نظیر مداد ، خودکار ، خودنویس ، روان نویس ، مدادهای رنگی ، ماژیک ، برخی غلط گیرها و لیست بلند بالایی از محصولاتی را خواهیم یافت که ذره ذره مصرف شده و به ناگاه آن ها را تمام شده و غیر قابل مصرف می یابیم . با گذر از سال های ابتدایی تحصیل که دانش آموزان نگاهی متعصبانه به کیفیت و کمیت لوازم التحریر خود دارند ، اگر یک خودکار را به عنوان نگارنده ای عام در نظر بگیریم ، این محصول پس از مصرف ذره ذره تمام شده ، در صورت ارزان بودن دور انداخته می شود و در صورت گران بودن مغزی آن تعویض می گردد .

حال با تعمیم این مثال ساده به شارژ کارتریج در شهرک غرب خواهیم دید که چاپگرها و دستگاه های فتوکپی نیز همانند همین خودکار ها ، بی آنکه متوجه مصرف آهسته و پیوسته جوهر آن ها شویم ، کیفیت خود را در جلوه بخشی کاغذ و نمایش تصاویر و نوشته ها روی آن از دست داده و پس از چندی تمام می شوند . این جوهر یا به عبارتی بهتر کارتریج مدل هایی خاصی از پرینتر ، در صورت اتمام نیاز به شارژ یا تعویض نزد متخصصینی دارند که بتوانند آن ها را با هزینه ای اندک در زمانی محدود بازیابی کرده و امکان استفاده مجدد از آن  ها را فراهم آورند . اگرچه عده فراوانی مراجعه به نمایندگی این محصولات را در دستور کار خود قرار می دهند ، اما سوالی که مطرح می شود این است که چه میزان از نمایندگی های موجود در کشورمان نمایندگی های اصلی و مورد تائید مجموعه مادر می باشند ؟! لذا این نوع تبلیغات نسبی بوده و با اینکه برخی مجریان و صاحب امتیازات این حرفه کیفیت بهتری نسبت به سایر رقبای خود در ارائه محصولات و خدمات دارند ، اما به طور قطعی و کامل به آن ها رحجان ندارند .

در پایان لازم به یادآوریست که مجموعه پرینتر کاج ، با ارائه خدماتی همچون تعمیر پرینتر در سعادت آباد و همچینن شارژ کارتریج در شهرک غرب آن آماده حل مشکلات اهالی شمال غربی تهران بوده و با ارائه خدماتی تکمیلی همچون تعمیر فاکس در سعادت آباد ، آنان را از مراجعه به مراکز فروش قطعات کامپیوتری بی نیاز می کند .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *