شارژ کارتریج در منطقه 2

شارژ کارتریج در منطقه 2

شارژ کارتریج در منطقه 2 : از آنجایی که کاتریج‌ها همانند مغزی یک خودکار حجم مشخصی از جوهر هستند که پس از مدتی استفاده، تمام یا خشک می‌شوند، بدیهیست که برای استفاده مجدد از پرینتر باید یا آن‌ها را تعویض کرده یا مجدداً پر نمود . از آنجایی که امروزه خرید کارتریج جدید (آن هم در شرایطی که امکان استفاده مجدد از نمونه‌های قبلی وجود دارد) خیلی مقرون بصرفه نیست، عمل شارژ کارتریج یا همان تمدید جوهر آن گزینه مطلوبیست که مقابل پایمان قرار دارد .

در همین رابطه به پر کردن مخزن‌های جوهر پرینترهای جوهر افشان با این ماده و همچنین تونر‌های پرینترهای لیزری با پودرهای مخصوص شارژ کارتریج در منطقه 2 (یا هر نقطه دیگری) گفته می‌شود .

عمل شارژ کارتریج در منطقه 2 به ظاهر عملیات ساده‌ای به نظر می‌رسد، جایی که در آن با کمک 4 سرنگ ساده، 4 مخزن رنگ پرینترهای رنگی به صورت جداگانه پر شده و تنها کنار زدن یک لیبل یا فرو بردن سوزن این وسیله در میان نمد مخزن تنها فاصله ما به الوان مصرفی دستگاه است . این در حالیست که تنها یک متخصص قادر است تا ضمن پر نمودن صحیح مخازن، کارکرد صحیح هر قطعه را نیز بررسی نموده، از رنگی مخصوص و متناسب با دستگاه استفاده نماید، پرینتر را هواگیری کرده و نهایتاً در صورت نیاز تعمیر یا تعویض‌های لازم را انجام دهد .

شارژ تونر

با عنایت به اینکه تانک کارتریج‌های لیزری با یکدیگر برابر نیستند، طبیعتاً هرکدام نیز گنجایش خاص خود را دارند . اگرچه برای هریک از این محصولات مقدار مشخصی از تونر پیشنهاد شده است (مثلاً کارتریج‌های 53A مقداری بین 100 تا 120 گرم یا 55A بیش از  300گرم) اما به دلیل عدم وجود همیشگی ترازو یا مقیاسی برای اندازه‌گیری، پیشنهاد می‌شود که پس از عمودی نگه داشتن مخزن کارتریج‌های دریچه‌دار، به میزانی داخل آن تونر بریزیم که به اندازه 5 سانتی‌متر بالای آن خالی بماند .

به قولی دیگر با پر نمودن حدود 70% فضای این مخزن کارتریج آماده استفاده‌ای بهینه شده و بدین ترتیب بالاترین بازدهی خود را خواهد داشت .

شارژ کارتریج در منطقه 2

یکی از معیارهای مطلوبیت یک محله برای زندگی وجود امکانات مختلف در آن و بی‌نیازی ساکنینش برای دریافت یک خدمت یا کالا از مناطق دیگر است . بنا به همین استدلال برخی با وجود سکونت داشتن در منطقه‌ای لوکس و گران‌قیمت، بواسطه اینکه به برخی مشاغل یا فروشگاه‌های خرد دسترسی ندارند این عامل را نکته‌ای منفی دانسته و بدین ترتیب نیازمند مراجعه به محلات دیگر یا بورس عرضه آن کالا یا سرویس خاص می‌شوند .

این در حالیست که بر خلاف توضیحات فوق در منطقه 2 تهران، داستان به شکل استاندارد و قابل قبولی پیش رفته و در این منطقه می‌توان به فروشگاه‌ها یا مراکز عرضه خدماتی متنوع نظیر شارژ کارتریج در منطقه 2 دسترسی داشت . منطقه 2 به عنوان یکی از بزرگترین مناطق پایتخت، ناحیه‌ای محصور بین خیابان‌های آزادی، بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی – محمدعلی جناح ، چمران و همچنین کوهپایه‌های البرز بوده که جمعیتی کمتر از 1 میلیون نفر دارد .

با نگاه به نام محلات شاخص این منطقه اعم از سعادت‌آباد، شهرک غرب، تهران ویلا، شهر آرا، گیشا و … می‌بینیم که منطقه دو با داشتن خیل عظیمی از سکنه، کسبه و مردمی که همه روزه مسیرشان به این ناحیه می‌افتد، نیازمند بهره‌مندی از خدماتی گسترده و کامل از جمله همین شارژ کارتریج در منطقه 2 هستند که اگر به طور کامل یا تخصصی به ایشان ارائه نگردد، مشکلات فراوانی را برای آنان به ارمغان می‌آورند که یکی از این مشکلات مراجعات مکرر به مناطق همسایه و طی مسافتی طولانی برای بهره‌مندی از آن‌ها می‌باشد .

کاج پرینتر

به همین منظور ما در مجموعه کاج پرینتر تصمیم گرفتیم تا با ارائه خدماتی متنوع در حوزه ماشین‌آلات اداری این نیاز همسایگان خود را برآورده کرده و این فرصت را به ایشان بدهیم تا هر زمانی که نیازمند دریافت این خدمات بودند، همانند شارژ سریع کارتریج در صادقیه و تعمیر پرینتر در منطقه 2 از آن بهره‌مند شوند .

کاج پرینتر به واسطه قرارگیری در شمالی‌ترین ناحیه منطقه 2 (سعادت آباد) آماده است تا بواسطه پیک‌های رایگان خود کارتریج‌های شما را در محدوده‌ای مشخص دریافت کرده، پس از پر کردن آن‌ها را بازگرداند و همچنین کارتریج‌های خریداری شده را نزد شما ارسال نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *