فروش کارتریج در جنت ‌آباد

فروش کارتریج در جنت ‌آباد

فروش کارتریج در جنت ‌آباد : در روزگاری که مدت زیادی هم از آن نمی گذرد ، عده فراوانی از اقصی نقاط تهران برای خرید محصولات مورد نیازشان با قیمتی کمتر راهی بازار بزرگ شهر می شدند .

با بررسی قیمت محصولات خریداری شده با بهایی که نزدیکترین عرضه کننده به آن ها در یکی از محلات پایتخت کالاهایش را می فروخت ، در مواردی دیده می شد که تفاوت قیمت ها آنچنان محسوس بوده که این اقدام را عملی منطقی با بازدهی مالی تعریف کند ؛ این در حالیست که در موارد متعددی هم این اختلافات قابل توجه نبوده و با احتساب انرژی و توان صرف شده برای رفت و آمد ، هزینه های حمل و نقل و زمانی که در راه این هدف از دست رفته است عملاً برای مشتری صرفه جویی مالی نداشته است .

تفاوت خرید کالا در بازار و بازارهای محلی

شاید بتوان دست اول بودن محصولات بازاریان ، قیمت خرید کمتر در مقایسه با خرده فروشان سطح شهر ، توجه به سیاست تجمیع سود به جای فروش با سود بالاتر در حجم کمتر یا همسو کردن خود با همه افراد یک جامعه (فقیر و غنی) را عاملی برای این ارزانی دانست .

این در حالیست که با افزایش تعداد وارد کنندگان ، خروج برخی محصولات از انحصار گروهی خاص یا بالعکس ، افزایش سفرهای تجاری خارجی ، ترویج خریدهای اینترنتی و پا گرفتن غول های تجاری در فضای مجاری ، یکپارچه شدن اطلاعات فروشندگان و مشتریان ، بزرگتر شدن بازار که تقسیم مشتریان از عواقب آن است ، افزایش هزینه ها از جمله مخارج اجاره و شارژ مغاره ها و … سبب شد تا این افراد نیز به فروش محصولات خود با قیمتی بیشتر بیاندیشند ؛ رویدادی که سبب شده است تا اختلاف قیمت بین بازار بورس یک محصول با فروشگاه های محلی تا حد زیادی تعدیل یافته یا به کلی از بین برود .

 

فروش کارتریج در جنت ‌آباد

با توجه به این توضیحات اکنون می دانیم که دیگر خرید کارتریج از بازار بورس ماشین آلات اداری دیگر یک رجحان و برتری قیمتی نداشته و می توان کالای مورد نظر را بدون اتلاف وقت ، هزینه و انرژی از فروشگاهی در همسایگی خود تهیه کرد . در همین راستا افراد فراوانی نیز وجود دارند که در پی خرید یا فروش کارتریج در جنت ‌آباد بوده اما به بورس آن در خیابان ایرانشهر و میدان فردوسی مراجعه می کنند .

به عنوان مثالی شاخص مراکز آموزش عالی این ناحیه به عنوان یکی از مصرف کنندگان بارز چاپگر ها از جمله اصلی ترین مشتریان فروش کارتریج در جنت ‌آباد هستند .

دانشکده های زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و واحد تهران غرب ، دانشگاه غیرانتفاعی صدرا ، دانشگاه مهندسی جوش ایران ، دانشگاه علمی و کاربردی در کنار مجتمع آموزشی باقرالعلوم از جمله مشتریانی هستند که می توانند به جای تخصیص یک روزکاری یکی از کارمندانشان برای خرید کارتریج یا رفت و آمدهای تعمیر پرینترهایشان ، با مجموعه ای متخصص در نزدیکی خود همکاری کرده و با استفاده از امکاناتی همچون پیک رایگان در کمترین زمان ممکن ، با بازدهی بالا و همان هزینه در نظر گرفته شده به مقصود خود برسند .

مهمترین کاربران کارتریج در جنت آباد

گذشته از خانه های مسکونی پرشمار ، شرکت های خصوصی و خرده فروشان متعدد این منطقه ، در این محله مراکز خریدی همچون سمرقند ، طوبی ، ایرانپارس ، مهستان ، ادارات دولتی همچون ساختمان منطقه ۵ شهرداری تهران ، اداره اتباع خارجی غرب و … نیز وجود دارند که صاحب امتیازان ، کارمندان و ذینفعان هر بخش یا واحد از آن ها به نوبه خود از ماشین آلات اداری به ویژه پرینترهای رومیزی استفاده می کنند .

چنانچه مدارس پرشمار دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف را نیز به این جرگه اضافه کنیم ، خواهیم دید که جای سامانه ای همه فن حریف برای رفع مشکلات ماشین های اداری آن ها تا چه حد حس می شود .
از همین روی ما به شما مجموعه کاج پرینتر ، متخصص فروش و تعمیر کارتریج ، فکس و سایر سخت افزارهای مرتبط را پیشنهاد می کنیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *