فروش کارتریج در شهرک اکباتان

فروش کارتریج در شهرک اکباتان

فروش کارتریج در شهرک اکباتان : زمانی که یک پرینتر رومیزی خریده و از آن برای چاپ تصاویر، مدارک و سایر اطلاعات مکتوبمان استفاده می‌کنیم، فارغ از جوهرافشان یا لیزری بودن آن روزی فرا می‌رسد که این مواد مصرفی (به ترتیب جوهر و تونر) تمام شده و دیگر ماده‌ای رنگی برای تزریق روی کاغذ وجود ندارد .

در همین رابطه دو رویکرد کلی به منظور غلبه بر این مشکل وجود دارد:

  1. شارژ کارتریج موجود
  2. خرید کارتریج جدید

شارژ کارتریج، اولویت نخست و کم خرج

چندی پیش در یک فروشگاه مشغول خرید وسیله‌ای بودم که اتفاقی نظرم را جلب کرد. یکی از افراد مشغول در این مجموعه، به دور از هیاهوی این مکان مخزن پلاستیکی 10 لیتری آبسردکن را که خالی شده بود برداشته و پس از چند دقیقه با آبی که بیشتر حجم آن را پر کرده بود بازگشت . در همین اثنا با حرکتی سریع ظرف مذکور را روی دستگاه قرار داده که بواسطه حباب‌هایی که از آن بالا می‌آمد می‌شد حدس زد که به خوبی در جای خود قرار گرفته و آب تجدید شده در حال سرازیر شدن در مخازن سردکن و گرم‌کن دستگاه است .

اگرچه این اتفاق بسیار عادی بوده و همیشه و همه جا به چشم می‌خورد، اما در آن لحظه به تنها چیزی که فکر می‌کردم شباهت این عمل با شارژ کارتریج یک پرینتر بود . شارژ یا ری‌شارژ کردن یک وسیله به معنای پرکردن مجدد آن از ماده مصرفیش می‌باشد، حال اینکه این وسیله می‌تواند موبایل و ماده مصرفیش الکتریسیته و جریان برق باشد، این وسیله می‌تواند آبسردکن و ماده مصرفیش آب باشد، این محصول می‌تواند اسلحه و ماده مصرفیش گلوله باشد (که از قضا به خشاب یک اسلحه نیز در زبان‌ انگلیسی کارتریج گفته می‌شود) و یا این محصول می‌تواند پرینتر و ماده مصرفیش جوهر باشد .

پس هرگاه از شارژ کارتریج یک پرینتر سخن می‌گوییم، در حقیقت منظورمان پر کردن مجدد جوهر آن است .

همانند پر کردن مخزن آب از شیر، پر کردن مخازن کارتریج از رنگ‌های حاضری و مخصوص نیز مقرون ‌بصرفه‌تر از خرید مجدد خود کارتریج است ، اما گاهی محدودیت‌هایی وجود دارد که سبب می‌شوند تا مجبور به خرید و فروش کارتریج در شهرک اکباتان، فروش کارتریج در پونک ، فروش کارتریج در جنت ‌آباد و … شویم .

چرا در مواقعی بجای شارژ کارتریج مجبور به خرید آن‌ها هستیم؟

در خصوص شارژ کارتریج‌ها باید بدانیم که این محصولات قابلیت شارژ شدن ابدی را ندارند! به عبارت دیگر نمی‌توان به هر میزان و تعداد باری که می‌خواهیم آن‌ها را پر کنیم! به طور میانگین کارتریج‌های مرغوب و اصلی را می‌توان تا 8 بار شارژ کرده و مجدداً استفاده نمود، حال اینکه این عدد برای کارتریج‌های طرح اصلی به 3 بار کاهش می‌یابد .

در همین رابطه، چنانچه کارتریجی نامرغوب را مثلاً 6 بار شارژ کرده و باز هم خروجی مطلوبی به شما می‌داد تصور نکنید که این محصول اصل بوده یا شانس به شما روی آورده است! این محصولات تا 10 مرتبه نیز شارژ می‌شوند اما در هر مرتبه شارژ کردن تقریباً 10% توان قبلی خود را از دست می‌دهند، به این معنی که اگر در سری قبل 1000 برگه برای شما چاپ کرده‌اند، در این نوبت تنها قادر به پرینت 900 برگه بوده و برای بار بعدی این عدد را به 800 می‌رسانند .

باز هم تا بدین‌جای کار شارژ این محصولات از خرید آن‌ها بصرفه‌تر به نظر می‌رسد، آن هم وقتی که خرید این محصولات هزینه نسبتاً زیادی روی دست ما می‌گذارد!

 اما به این نکته هم توجه داشته باشید که هر دفعه همان هزینه کامل شارژ را پرداخت کرده (حتی اگر از 20% رنگ تزریق شده استفاده کنید)، پرینتر شما در اثر استفاده از کارتریجی تا بدین حد کهنه آسیب دیده، بسیاری از اوراق خروجی حاوی گرده یا جوهر پس داده بوده و به طور کلی کیفیت محصولات خروجی کم می‌شود. همه این‌ها در حالیست که با کنار هم گذاشتن این همه پول برای شارژ محصول می‌توانستید کارتریج جدیدی بخرید .

نهایتاً چنانچه کیفیت چاپ و شارژ بی دردسر برای دفعات بعدی نزد شما از اهمیت زیادی برخوردار است، هرازگاهی به خرید و فروش کارتریج در شهرک اکباتان بیاندیشید .

فروش کارتریج در شهرک اکباتان

شهرک اکباتان به عنوان یکی از مدرن‌ترین محله‌های پایتخت، دارای چارچوبی ماشینی و متناظر با زندگی غربیست، در نتیجه استفاده از سخت‌افزارهایی مثل پرینترها با ساختار آن و سبک زندگی ساکنینش به خوبی منطبق است .

در همین رابطه چنانچه بنا بر توضیحات فوق عمر کاتریج این سخت‌افزار شما رو به پایان است، با ما تماس حاصل فرموده تا علاوه بر دریافت مشاوره، در صورت نیاز کارتریج مورد نظرتان به واسطه پیک‌های رایگان مجموعه برای شما ارسال گردد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *