فروش کارتریج پونک

فروش کارتریج پونک :در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد فروش کارتریج در پونک پرداخته می شود و اینکه چه نکاتی را جهت فروش کارتریج می بایست در نظر گرفت .

فروش کارتریج پونک

در ادامه به بررسی نکاتی پرداخته می شود که در فروش کارتریج می بایست به آن توجه نمود :
کارتریج و یا تونر کارتریج قطعه ای می باشد که وظیفه ایجاد رنگ بر روی کاغذ را برعهده دارند که در پرینتر های لیزری به دو صورت رنگی و یا مشکی به کار برده می شود که رنگ های مورد استفاده در ان رنگ های مشکی ، زرد ، آبی و قرمز می باشد .
کارتریج هایی که در پرینتر سیاه و سفید استفاده شده اند از اجزایی نظیر درام،مگنت،فوم،بلید،فنر ارت،چیپ ست، چرخ دنده ها و در انتهای آن از دو قسمت مخزن پودر تونر و قسمت تخلیه پودر سوخته و مصرف شده تشکیل شده است .
و اما نکته مهم در زمان خرید کارتریج و یا کارتریج های فروش رفته ، دقت نمودن در مورد محل معتبر و یا نمایندگی ای می باشد که عملیات فروش کارتریج و یا شارژ کارتریج را انجام می دهند زیرا در زمان انتخاب یک مکان نامعتبر جهت شارژ کارتریج و یا فروش کارتریج ، قطعاتی نظیر فیوزینگ، فن،بورد پاور،چرخ دنده ها ، پیکاپ و … دچار مشکل شوند که در این حالت چاپ بسیار بسیار بی کیفیتی و همچنین با تعداد بسیار محدود را به مشتری تحویل می دهند و اما ذکر یک نکته در این قسمت بسیار حائز اهمیت می باشد که انتخاب یک جنس گران تر به تنهایی به هیچ وجه علتی برای بهتر بودن آن نسبت به جنس ارزان تر نمی باشد و تنها توجه به اکثریت قیمت ها به همراه جنس های آنها می تواند در انتخاب یک کارتریج با کیفیت کمک نماید .
و اما چندین مدل کارتریج در بازار وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت متفاوت تر و همچنین قیمت متفاوت تر می باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود :
۱) کارتریج اصلی
۲) کارتریج طرح اصلی : مشابه کیفیت کارتریج اصلی می باشند .
۳) کارتریج طرح درجه ۱
۴) کارتریج طرح درجه ۲
۵) کارتریج های شارژی
که از جمله تفاوت در انها کیفیت در قطعاتی نظیر دارم،پودر تونر، شاسی و … می باشد که این قطعات همگی درون کارتریج می باشد و در کیفیت آن بسیار تاثیر گذار هستند .
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد فروش کارتریج پونک هستید می توانید با کارشناسان کاج پرینتر تماس حاصل نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *