قیمت کارتریج کانن در سعادت آباد

قیمت کارتریج کانن در سعادت آباد

قبل از پرداختن به قیمت کارتریج کانن در سعادت آباد بهتر است با کارتریج ها و محصولات شرکت کانن کمی آشنا شویم.

کارتریج تنها قطعه ای از یک دستگاه چاپ است که به صورت پیوسته کار می کند و به عبارتی تمام کار چاپ را به تنهایی بردوش می کشد . آن ها  محفظه تونر را نیز در خود جای داده اند تا بتوانند سایز دستگاه های چاپ را هر چه بیشتر کاهش دهند . تمامی عملیات چاپ رنگی و یا سیاه و سفید با تونرهای مختلف تعبیه شده روی این قطعه امکان پذیر شده است .

کارتریج ها قطعاتی فیزیکی هستند در نتیجه در اثر کار زیاد دچار استهلاک می شوند و  به تعمیر و بازسازی نیاز پیدا خواهند کرد . بنابراین تمام خریداران این قطعه دقت خواهند کرد تا نمونه ای را خریداری کنند که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار بوده و کمتر دچار خرابی شود . کارتریج های ساخت شرکت کانن را می توان به عنوان یکی از بهترین نوع این قطعات معرفی کرد . شرکت کنن دستگاه های مختلفی از خود همچون کپی و پرینتر را در ایران عرضه می کند . تمامی این دستگاه ها به کارتریج مجهز هستند و بدون آن نمی توانند کار کنند ، در نتیجه تقاضا برای کارتریج های کنن نیز زیاد خواهد بود . مصرف کنندگان هم که خریدار نهایی این قطعه هستند در هر صورت باید برای خرید بهای آن را پرداخت کنند ، به همین خاطر مسأله قیمت کارتریج کانن برای آن ها حائز اهمیت خواهد بود . اگر شما بخواهید این محصول را از بازار مخصوصاً در کلان شهری چون تهران خریداری کنید ، در صورت دور بودن از بازار باید علاوه بر قیمت دستگاه هزینه های رفت و آمد را نیز در نظر بگیرید ؛ این هزینه ها برای افرادی که در نواحی شمالی (غربی – شرقی) ، غرب و شرق تهران ساکن هستند چشمگیرتر خواهد بود . یکی از این نواحی منطقه سعادت آباد تهران است که در شمال غربی این شهر واقع شده است . برای خریداران کارتریج های کانن در این منطقه مهم است تا از قیمت این دستگاه ها اطلاع پیدا کنند . آن ها با مقایسه قیمت کارتریج کانن در سعادت آباد با سایر مناطق و بویژه بازار تهران تصمیم می گیرند که از کدام فروشگاه یا ناحیه خرید کنند . اکثر فروشندگان این محصول در سعادت آباد سعی کرده اند تا با ارائه مناسبترین قیمت متقاضیان شارژ کارتریج در سعادت آباد در این منطقه را از خود راضی نگه دارند و هزینه های اتلاف وقت و رفت و آمد را نیز از دوش آن ها بردارند .

 

عوامل تأثیر گذار در قیمت کارتریج کانن در سعادت آباد :

  • نوع کارتریج
  • نوع تونر مصرفی در کارتریج ، شامل تونر های کاربنی ، پودری و رنگ
  • تعداد کارتریج خریداری شده
  • هزینه های رفت و آمد
  • گارانتی ارائه شده برای محصول

علاوه بر موارد ذکر شده تعداد صفحات چاپی نیز توسط هر کارتریج در قیمت آن می تواند مؤثر باشد . برخی از کارتریج ها تعداد صفحات کمتری را چاپ می کنند و برخی دیگر تعداد بیشتری را . با افزایش تعداد صفحات چاپی توسط یک کارتریج قیمت آن نیز بالطبع افزایش پیدا خواهد کرد .

 

دلایل مصرف کنندگان برای خرید کارتریج نو کانن به جای شارژ مجدد آن :

تمامی فروشندگان کارتریج در این منطقه سعی کرده اند تا قیمت کارتریج کانن در سعادت آباد را تا حدود زیادی پایین آورده تا مشتریان توانایی خرید کارتریج نو را به جای شارژ مجدد آن داشته باشند . گرچه خرید کارتریج نو شاید هزینه هایی را بر مصرف کننده تحمیل کند ولی مزیت های آن باعث می شود تا خرید برای مصرف کنندگان عادی جذاب تر باشد . مصرف کنندگان عادی تعداد برگه های کمتری را در طول یک سال چاپ خواهند کرد و حتی می توان گفت که برخی از آن ها یک تونر را هم در طول یک سال نمی توانند تمام کنند ، به همین خاطر مهم ترین مسئله برای آن ها کیفیت چاپ خواهد بود . کارتریج های شارژ شده در بیشتر موارد مشکلاتی چون نشتی تونر ، مخلوط شدن رنگ ها با یکدیگر ، چاپ تعداد کمتر صفحات و کیفیت پایین چاپ را بدنبال دارند و عملکرد آن ها هیچ وقت مشابه کارتریج نو نیز نخواهد بود . بنابراین این افراد قید شارژ کارتریج را می زنند و سراغ خرید نو آن خواهند رفت .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *