قالب وردپرس

خدمات شارژ و فروش کارتریج

تــعمیر پریـــــنتر و فــــکس

مرکز پرینتر کاج ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر ، اسکنر و همچنین شارژ و فروش کارتریج برندهای مطرح دنیا و بازار ایران می باشد . این مجموعه با استفاده از پرسنل کار آزموده خود آماده ارائه خدمات مذکور به ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی ، اشخاص حقیقی و سایر دارندگان سخت افزارهای چاپگر می باشد.

این مرکز خدمات فروش کارتریج و تعمیرات پرینتر در سعادت آباد را به واسطه حمل و نقل رایگان (پیک های کاج پرینتر) در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می نماید ، هرچند لازم به ذکر است که این خدمات به صورت گسترده در همه مناطق شمال غربی تهران – به ویژه شهرک غرب و سعادت آباد – قابل ارائه است .

در ادامه گفتنیست که کاج پرینتر با بسیاری از مؤسسات سرشناس فعّال در منطقه قرارداد تعمیرات و نگهداری ماشین های اداریشان را داشته و در این راه همواره سعی می کند تا با ارائه خدماتی ایده آل با شرایطی متفاوت رضایت مشتریانش را حفظ نماید.

در نهایت ما مفتخریم که در زمینه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز با مجموعه های فوق الذکر همکاری داشته و بدین سبب امیدواریم تا با ارائه سرویس های گارانتی شامل فروش کارتریج ، شارژ کارتریج ، تعمیر پرینتر و فکس گامی رو به جلو در راستای مشتری مداری بر داریم.

خدمات مرکز پرینتر کاج

تعمیر پرینتر

شارژ کارتریج

فروش کارتریج

آخرین مقالات

تعمیر فکس در محل 

در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد تعمیر فکس در محل پرداخته می شود و اینکه جهت تعمیر فکس چه

ادامه مطلب

ویژگی های مرکز پرینتر کاج

ارسال رایگان

محصولات به فروش رسیده و تازه تعمیر شده به صورت رایگان ارسال می گردند .

گارانتی خدمات

کلیه خدمات و محصولات این مرکز دارای خدمات گارانتی بدون قید و شرط می باشند .​

کیفیت خدمات

این مرکز همواره سعی نموده است تا با ارائه خدمات با کیفیت ، رضایت مشتریان را جلب نماید.