کارتریج سامسونگ در غرب تهران

کارتریج سامسونگ در غرب تهران

کارتریج سامسونگ در غرب تهران : با گردش در میان قفسه های فروشگاه هایی که به عرضه محصولاتی در ارتباط با صنعت چاپ در غرب تهران مشغولند ، در بخش کارتریج یا تونرهای پرینترهای شخصی نام های آشنایی به چشم می خورد که هریک در ویژگی خاصی سرآمد بوده و دارای طرفداران خاص خود می باشد .

به عنوان مثال 221،315 Y ، 221M ، 221C و 221BK از سری TN کارتریج های Brother ، A85 از کمپانی hp یا 10FX- و 728 از مجموعه کانن از جمله محصولاتی هستند که با ساپورت کردن چند مدل از دستگاه های شرکت سازنده خود دارای محبوبیت فراوانی بوده و بیشتر از سایر محصولات مشابه خود مورد استفاده قرار می گیرند .

 

کارتریج سامسونگ در غرب تهران

در همین رابطه شاید بتوان نام سامسونگ را یکی از خاص ترین عناوینی دانست که می توان رد پای محصولاتش را در این بخش دید . این طبیعیست که افرادی که برای نخستین بار نام سامسونگ را روی بسته های کارتریج می بینند متعجب شوند ، چرا که عادت کرده اند تا نام تجاری این شرکت خوشه ای را روی تلوزیون های مدرن ، لوازم خانگی یا گوشی های گران قیمت ببینند ، این در حالیست که دارندگان این محصولات بنا به سابقه ای که از این کمپانی سراغ دارند محصولات خاص این شرکت را خریداری کرده و از این وسیله کاربردی استفاده می کنند .

پرینترهای سامسونگ در مقایسه با چاپگرهای مطرح دیگر مانند hp دارای شهرت و آوازه کمتری هستند ، اما بواسطه سرعت بالای چاپ ، طولانی بودن زمان بین دو موعد تعمیرات یا وارسی ، سر و صدای بسیار کم و کیفیت بالای چاپ هیچ خریداری را از انتخاب خود پشیمان نکرده اند .
در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه مبحث کارتریج سامسونگ در غرب تهران به بررسی دو محصول MLT – D101S و S 111 D MLT بپردازیم :

 

Samsung مدل MLT-D101S

اگر پرینترها را به خودروهای سواری تشبیه کنیم ، تونر و به تبع آن کارتریج حکم بنزین و باک این محصول را دارند ، بدین ترتیب به این نکته پی می بریم که یک چاپگر هرچقدر هم که پیشرفته و حرفه ای باشد ، چنانچه فاقد جوهری برای چاپ مطالب باشد (همانند اتومبیلی بی بنزین) به پدیده ای بلا استفاده تبدیل می شود .
با فرض اینکه بنزین ها در حجم مساوی توان های متفاوتی خلق کنند ، بنزینی بهتر از که بتواند مسافت بیشتری را طی نماید . در همین رابطه کارتریج MLT-D101S با توانایی چاپ قریب به 1500 صفحه با کیفیت و پروضوح در مقایسه با دیگر نمونه هایی که پس از 100 الی 200 چاپ از دور خارج می شوند بسیار محبوب تر می باشد .
قیمت مناسب ، نصب و جداسازی آسان توسط کاربر غیر متخصص ، داشتن ترکیبات اصلی و ایمن در کنار و همخوانی با ده ها مدل از پرینترهای سامسونگ (مانند محصولات سری SCX ، SF و ML) از جمله مهمترین ویژگی های این محصول می باشد .

 

Samsung مدل MLT-D111S

چنانچه پرینتر سامسونگ شما از نوع لیزری می باشد ، خرید و استفاده از مدل MLT-D111S راهکاری مناسب برای صرفه جویی در هزینه های چاپتان بوده و تصویر مورد نظرتان را با کیفیت بالایی روی برگه های کاغذی درج می نماید .
در همین رابطه گفتنیست که کارتریج مذکور در هر نوبت شارژ توانایی چاپ 1000 مطلب با کیفیت را داشته و بدین ترتیب مناسب مصارف خانگی یا کسب و کارهای کوچک می باشد .

اگرچه تعداد چاپ این نوع کارتریج از محصولات مطرح کمپانی های دیگر کمتر است ، اما فراموش نکنید که قیمت این محصول نیز در مقایسه با نمونه های دیگر به طرز محسوسی کمتر بوده که به سرشکن شدن هزینه های یک ورق چاپی می انجامد .
این نوع کارتریج سامسونگ در غرب تهران که با دستگاه های سری M سامسونگ همخوانی فراوانی دارد ، دارای استاندارد /IEC 19752 ISO بوده و قیمت آن نیز به نسبت تعداد بسیار مقرون به صرفه می باشد .

کاج پرینتر

با وجود اینکه پیش از این از خدمات مجموعه کاج پرینتر در قالب یادداشت هایی سخن گفته و مژده تعمیر و فروش کارتریج در سعادت آباد ، فکس و دیگر ماشین آلات اداری را به اهالی غربی تهران داده بودیم ، اینک وقت آن بود تا به معرفی کارتریج سامسونگ در غرب تهران پرداخته و مخاطبین خود را از وجود سامانه ای با داشتن چنین خدماتی مطلع سازیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *