تعمیر دستگاه فکس در غرب تهران

تعمیر دستگاه فکس در غرب تهران

مطلع شدن از خدمات تعمیر دستگاه فکس در غرب تهران برای ساکنین این منطقه و مجموعه های اداری و تجاری مستقر در آن می تواند مفید باشد ، چرا که این افراد دیگر نیاز نخواهند داشت تا مسافت های طولانی را با توجه به حجم ترافیک و مشکلات سفرهای درون شهری برای تعمیر دستگاه خود طی کنند . از آنجا که دستگاه فکس بیشتر در مراکز اداری و با حجم کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد ، در اثر استفاده زیاد قطعات مستهلک شده و یا دستگاه کارکرد خود را از دست می دهد بنابراین به تعمیر نیاز پیدا می کند . مجموعه های مختلف در این ناحیه از تهران خدمات تعمیر دستگاه فکس را ارائه می دهند ولی مجموعه کاج پرینتر سعی کرده است تا با متمایز کردن خدمات ارائه شده توسط خود بتوانند هرچه بیشتر رضایت خاطر مشتریان را جلب کند .

 

مزایای تعمیر دستگاه فکس در غرب تهران و مجموعه کاج پرینتر

تعمیر با قیمت ثابت

خدمات تعمیر فاکس در سعادت آباد یا دیگر مناطق غرب تهران توسط این مجموعه به طور معمول در یک سال در صورت عدم وجود نوسانات ارزی در کشور با قیمت ثابت و مشخص به مشتریان عرضه می شود .

قطعات یدکی ارزان

با توجه به اینکه بیشتر مشکلات دستگاه فکس با تعویض قطعه مستهلک شده و با نوع یدکی آن حل می شود ، تقاضا برای این قطعات نیز به همان نسبت زیاد است بنابراین شما باید قیمت بیشتری را برای آن ها پرداخت کنید .مجموعه کاج پرینتر نسبت به سایر مراکز واقع در این منطقه قطعات یدکی را با قیمتی مناسب تر عرضه می‌کند تا بتواند رضایت خاطر مشتریان را جلب کند .

کادر مجرب

تمامی تعمیرات روی دستگاه فکس یا تعمیر پرینتر در سعادت آباد توسط کادر متخصص در این زمینه انجام می گیرد تا مصرف کننده لازم نباشد برای تعمیر دستگاه خود چندین بار به یک مجموعه مراجعه کند . بعلاوه مجموعه کاج پرینتر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید قبل از تعمیر دستگاه از مشاوره رایگان این متخصصین بهره بگیرید وهزینه های تعمیر را ارزیابی کنید .

در ادامه برخی از مشکلاتی را معرفی خواهیم کرد که اگر برای دستگاه فکس شما ایجاد شده است وقت آن رسیده است تا به یک تعمیرکار برای تعمیر دستگاه فکس در غرب تهران (افراد ساکن در این منطقه) در این زمینه مراجعه کنید .

مشکل تغذیه به صورت همزمان : این مورد یکی از مشکلات اساسی دستگاه فکس است و زمانی ایجاد می شود که شما چند برگه را درون  قسمت تغذیه اتوماتیک دستگاه قرار می دهید و دستگاه چاپ اطلاعات روی برگه ، به جای یک عدد ، دو برگه را به صورت همزمان به درون دستگاه می کشد . اگر این اتفاق  چند بار برای شما رخ داده است وقت آن رسیده که پد جدا کننده دستگاه را که وظیفه جداسازی برگ ها را برعهده دارد چک کنید و در صورت خرابی آن را با قطعه ای نو جایگزین نمایید .

ایجاد شدن خط بر روی صفحات چاپی : اگر شما در فکس های چاپ شده خطوط اضافی را مشاهده می کنید ، این نشانه ای از خراب شدن کارتریج دستگاه است و باید به فکر تعویض آن باشید  . چرا که این خطوط در اثر شارژ های مکرر و استفاده زیاد از دستگاه و خراشیده شدن درام اتفاق می افتد .

 

ایراد در کیفیت تصویر چاپ شده :

اگر هنگام دریافت فکس صفحات آن بیش از حد روشن یا تیره به نظر می رسد ، وقت آن رسیده است که دستگاه فکس خود را مورد بازبینی و یا تعمیر قرار دهید .  در این زمان باید از تست  فکس استفاده کنید ، در این تست اگر کیفیت تصویر چاپ شده بالا بود ، مشکل به احتمال زیاد به دستگاه فرستنده مربوط می شود ولی اگر کیفیت همچنان پایین بود وقت آن رسیده است که سیستم فکس خود را به یک تعمیر کار سپرده تا آن را بررسی کند . وجود لکه های جوهر در چاپ  و یا نشتی در آن می تواند ناشی از خرابی دستگاه باشد .

در پایان باید گفت که بسیاری از مشکلات ایجاد شده برای دستگاه های فکس در بیشتر موارد می تواند مربوط به اتصالات دستگاه به خطوط تلفن نیز باشد ، لذا در مواردی بررسی این اتصالات ، شما را از پرداخت هزینه های جانبی برای تعمیر دستگاه بی نیازتان می کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *