تعمیر پرینتر جوهر افشان در سعادت آباد

تعمیر پرینتر جوهر افشان در سعادت آباد

تعمیر پرینتر جوهر افشان در سعادت آباد : می دانیم که پرینترهای جوهرافشان یکی از خانواده های پر جمعیت این ماشین آلات اداری هستند که بر اساس پاشش جوهر از نازل های بسیار ریز هد روی سطح زمینه فعالیت می کنند . این محصولات در انواع خانگی یا اداری خود (به عنوان تخصص مجموعه کاج پرینتر) علاوه بر حرکت هد ، موضع کاغذ زمینه را نیز تغییر داده و بدین ترتیب رد رنگ را بر گستره این محصول می پراکند ، این در حالیست که در نمونه های صنعتی آن ها ، این تنها زمینه مورد نظر است که حرکت کرده و پذیرای قطرات جوهر می باشد . با گذر از این مقدمه ، پرینترهای جورافشان دارای قیمتی مناسب ، آلودگی صوتی کم ، کیفیت خروجی بالایی ، زمانی اندک برای گرم شدن و شروع به کار  هستند ، در نتیجه بی دلیل نیست که سر خود را هرکجا که می چرخانیم محصولاتی از این مدل تحت نام برندهایی همچون کانن ، اپسون ، اچ پی ، لکسمارک و … می بینیم .

چاپگرهای جوهر افشان هم مانند سایر سخت افزار های دیجیتالی ، مملو از بخش های ثابت و متحرک ، مدارهای پیشرفته ، قطعه های حساس ، طراحی ظریف در برخی قسمت ها و حتی قسمت هایی بی کیفیت (که در محصولاتی تقلبی بیشتر دیده می شود) هستند ، بنابراین سپردن آن ها پس از چند سال به دستان یک تعمیرکار حرفه ای امری غیر طبیعی نبوده و اجتناب ناپذیر می باشد . شرایط اینگونه محصولات زمانی حساس تر می شود که این وسیله دارای قسمت هایی مصرف شدنی بوده و اتمام یا تغییرات فیزیکی در آن هم معضلی به مشکلات قبلی بیافزاید .

به عنوان مثال اگر یک تلوزیون را پس از یک سال به برق زده و روشن کنیم ، به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و تصاویر را به زیبایی پیش از خاموشی طولانی مدتش نشان می دهد ، گواینکه همین دیروز مشغول کار بوده است ؛ این در حالیست که پرینترها چنین ویژگی مطلوبی نداشته و به ویژه در نمونه های لیزری ، در صورت عدم استفاده بلند مدت (کارتریج آن ها) خشک خواهند شد . در نتیجه اینکه پرینترها به عنوان محصولی از دو دسته فوق ، اگر به موقع بررسی و سرویس نشوند ، ممکن است آثار نامطلوبشان را زمانی نشان دهند که برای تعمیر دیر شده باشد ( که با هزینه بیشتر و تعویض قطعات همراه است ) .

محصولات مورد نظر ما دارای بخش هایی از جمله هد ، کارتریج ، سامانه حرکت هد ، کلاهک پمپ ، منبع تغذیه ، برد اصلی و سنسورهای متعددی می باشند که وجود مشکلات در هریک می تواند به عدم عملکرد صحیح این دستگاه بیانجامد . بسته شدن هد برخی مدل ها ، رنگ پس دادن جوهر در اثر موئینگی که سبب می شود رنگ به جایی جز مکان مورد نظر ما منتقل شود ، کدر شدن برخی از خروجی ها و … نیز از دیگر مشکلاتیست که سبب می شود تا چنانچه ساکن غرب تهران هستیم ، برای تعمیر پرینتر جوهر افشان در سعادت آباد به دنبال مجموعه ای امین و با مهارت بگردیم .

در همین راستا مجموعه کاج پرینتر که پیش از این با ارائه خدماتی همچون تعمیر فاکس در سعادت آباد و فروش کارتریج در سعادت آباد در خدمت همسایگان محترم خود بوده است ، اینک مفتخر است تا با گسیل پیک های رایگان خود نزد مشتریانش ، پرینتر های نیازمند به تغییر کارتریج و همچنین فکس های تعمیر لازم شما را به دفتر مجموعه آورده و پس از اعمال تغییر و تعمیرات لازم ، آن ها به مالک خود بازگرداند .  تعمیر پرینتر جوهر افشان در سعادت آباد بدون نیاز به خروج از منزل یا محل کار ، با قیمت هایی منصفانه درست مشابه آنچه که از ارزان ترین ها سراغ دارید ، تحویل سر موعد و طبق برنامه ، ارائه تضمین از نحوه انجام کار دستگاه پس از تعمیر ، استفاده از بهترین مواد و قطعات موجود در بازار ایران و امکان رسیدگی های چندباره در اثر احتمال عدم رفع مشکل از جمله خدمات ارائه شده توسط مجموعه پیش روی در مسیر تعمیر پرینتر جوهر افشان در سعادت آباد می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *