تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه

تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه

تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه : با بررسی ساختار و روش‌های تقسیم‌بندی چاپگرهای مختلف، مدل‌های جوهر افشان در کنار نمونه‌های لیزری از جمله پر تکرار عناوینی هستند که با آن‌ها بر می‌خوریم . این نوع چاپگرها که اساس کارشان افشاندن مستقیم رنگ بر روی سطح کاغذیست، در دو نوع کلی خانگی (که هم کاغذ و هم هد در آن‌ها متحرک بوده) و صنعتی (که تنها زمینه مورد نظر در آن جابجا می‌شود) تقسیم می‌شوند .

در خصوص ساختار کلی این پرینترهای Inkjet می‌توان گفت که دارای کارتریج‌هایی متشکل از 4 رنگ اصلی CMYK هستند که بسان مخازن مرکب، با گذشت زمان خالی شده و نیازمند شارژ مستمر می‌باشند .

از این محصولات که تحت نام برندهای اپسون، hp، کنون، برادر و … همینک قریب به نیم قرن طراحی و تولید می‌شوند، معمولاً در راستای خلق تصاویر با کیفیت رنگی استفاده می‌شود که سبب می‌شود تا کارکرد ایده‌آل آن‌ها در مقایسه با پرینترهای لیزری (که گاهی تنها چاپ یک فرم سیاه و سفید ولو با کیفیتی کم از آن‌ها مطلوب ماست) از اهمیت بیشتری برخوردار باشد .

مشکلات رایج پرینترهای جوهر افشان

این محصولات نیز همانند همه کالاهای مکانیکی – الکترونیکی دارای عمر مفیدی هستند که سبب می‌شود تا پس از چندی توانایی اولیه خود در چاپ نگاره‌های مورد نظرمان را از دست داده و دیگر قادر به پرینت باکیفیت تصاویر و متون نباشند .

بدیهیست که وقتی قطعاتی نظیر هد، سامانه حرکتی هد، کلاهک پمپ، منبع تغذیه، برد اصلی، سنسورها و … با عمر محدود به صورت مداوم در حرکت، لغزش، فرسایش و اصطکاک بوده و گاهاً به درستی و طریقه‌ای استاندارد نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، پس از چندی خراب شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند .

کاهش کیفیت چاپ، عدم برقراری ارتباط با یک کامپیوتر یا شبکه، سرعت پایین چاپ تصاویر، وجود خطوط سفید در پرینت، گیر کردن کاغذ در پرینتر، خشک شدن کارتریج، پس دادن جوهر، چاپ نصفه و نیمه، وجود سایه روی خروجی و … از جمله مهمترین اشکالات ظاهری یک چاپگر جوهر افشان می‌باشند که می‌توانند دلایل گوناگونی داشته باشند .

در اینجاست که لزوم تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه یا هر محله دیگری نمایان شده و علت دقیق هریک از این پیامدها که می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند مشخص و برطرف می‌شود !

تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه

مجموعه کاج پرینتر به عنوان سامانه‌ای قدیمی با کادری مجرب، سالهاست که با خدماتی نظیر شارژ سریع کارتریج در صادقیه و تعمیر فکس در صادقیه در خدمت اهالی محله صادقیه و سایر ساکنین نواحی غربی و شمال‌غربی پایتخت می‌باشد .

در همین رابطه تجربه به خوبی نشان داده است که وجود فاصله چند ده کیلومتری میان میدان کاج به عنوان مقر مجموعه پیش روی و ادارات، فروشگاه‎ها، منازل مسکونی و دیگر متقاضیانی که در پی تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه هستند سبب نشده است تا از میزان این همکاری کاسته شده و مجموعه مورد نظر پذیرای ماشین‌آلاتی اداری از این منطقه نباشد .

در دوره‌ای که محصولات خارجی در گران‌ترین قیمت‌های تاریخ معاصر خود قرار دارند، خرید تجهیزاتی که قابل تعمیر هستند امری اقتصادی و مقرون بصرفه نیست. این در حالیست که سپردن این محصولات به دست تعمیرکاران ناآشنا نیز همراه با ریسک‌هایی از قبیل عدم تسلط کافی آنان به محصول مورد نظر یا شیطنت‌هایشان در تعویض برخی قطعات همراه است؛ لذا توجه به سابقه و رزومه تعمیرکاران مختلف و حسن توجه مشتریان پیشین آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی سامانه‌ای قابل اعتماد را از مجموعه‌ای نامطمئن جدا کند .

در ادامه گفتنیست که وجود پیک‌های رایگان مجموعه سبب شده است تا متقاضیان فوق‌الذکر به جای حمل این محصولات بعضاً سنگین و سپردن آن‌ها به یک تعمیرکار، وظیفه تعمیر پرینتر جوهر افشان در صادقیه را به تعمیرکاران کاج پرینتر در محل سپرده یا با ارسال و دریافت آن‌ها با کمک پیک‌های موتوری مجموعه، بدون صرف هزینه، انرژی و وقت اضافه به خواسته خود برسند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *