تعمیر پرینتر در شهران

تعمیر پرینتر در شهران

تعمیر پرینتر در شهران : زمانی که مشکلات جدی و پرهزینه وارد شده به برخی پرینترهایی که برای تعمیر روانه مجموعه کاج پرینتر می‌شوند را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بسیاری از آن ها ریشه در عیوبی جزئی داشته که نادیده گرفته شده‌اند و چنانچه به موقع رفع می‌شدند، دستگاه مذکور به چنین روزی نمی‌افتاد .

در همین رابطه وارسی‌هایی که پیش از وقوع یک رویداد ناگوار و نامطلوب در سازوکاری مشخص اتفاق می‌افتد، سبب می‌شود تا قطعات یا اعضای در شرف خرابی، مستهلک، فاسد یا نامناسب شناسایی شده و پیش از اینکه با خساراتی چشمگیر خودنمایی کنند ، در نطفه خفه گردند .

با توجه به این توضیحات چنانچه پرینتری را که خراب نبوده و به درستی کار می‌کند را جهت وارسی‌های دوره‌ای نزد یک تعمیرکار بیاوریم، در حقیقت این محصول را سرویس نموده و با مشاهده عملکرد، بهبود آن یا تعویض برخی قطعات در شرف خرابی عمر محصول را برای سالیانی متمادی تمدید کرده‌ایم .

اما مشکل اینجاست که همگان تا این حد آینده نگر نبوده و تنها خرابی یک وسیله را نشانه‌ای برای مراجعه به تعمیرگاه می دانند . با عنایت به این توضیحات، چنانچه از ساکنین غربی تهران بوده و به هر دلیلی با مشکلات فنی ماشین آلات اداری خود برخورد کرده‌اید ، تعمیر پرینتر در شهران یا دیگر همسایگاه آن را به چه کسی می‌سپارید ؟

 

تعمیر پرینتر در شهران

 

خرابی پرینتر با نشانه‌های مختلفی خودنمایی می‌کند که از مهمترین آن ها می توان به عدم روشن شدن دستگاه، خاموشی ناگهانی، افتادن خطوط عمودی و افقی روی خروجی کاغذی آن، ارور کاتریج خالی در حالی که اینچنین نیست، گیر کردن کاغذ در پرینتر، سفید پرینت گرفتن ، چاپ نشدن کاغذ در پرینتر و به طور کلی عدم کارکرد صحیح این وسیله اشاره کرد .

برای آن‌هایی که از ساکنین شهران بوده یا در این محدوده مشغول به کسب و کار روزانه خود هستند، خرابی پرینتر با جستجو برای یافتن یک تعمیرکار در میان همسایگان محلیشان آغار می‌شود . با محدود کردن شهران به مرزهایی متشکل از بزرگراه‌های باکری و همت ، بلوار کوهسار و رشته‌کوه‌های شمالی تهران محدوده مشخصی برای یافتن یک مجموعه حرفه‌ای تعمیر پرینتر در شهران باقی می‌ماند که گزینه‌های زیادی را نیز پیش پایمان قرار نمی‌دهد .

این در حالیست که مراجعه به گزینه‌های انگشت شمار این محدوده تنها را حل تعمیر پرینتر در شهران نبوده و می توان با در نوردیدن فاصله 10 الی 15 دقیقه‌ای(از مسیر مستقیم بزرگراه‌های رفسنجانی و آبشناسان)  به مجموعه کاج پرینتر که پیش از این با خدماتی نظیر تعمیر پرینتر در سعادت آباد و شارژ کارتریج در سعادت آباد در خدمت شما بوده است به یک مجموعه متخصص در این حوزه برسید .

از سویی دیگر مجموعه مذکور بواسطه داشتن پیک‌های موتوری قادر است تا ماشین ‌آلات اداری معیوب شما را دریافت کرده، تعمیر نموده و بازگرداند که این کار از نظر سرعت عمل، هزینه و کیفیت با دیگر گزینه ها – مثلاً مراجعه به مرکز شهر – قابل مقایسه نیست .

 

کاج پرینتر چه اقداماتی در راستای تعمیر یک پرینتر انجام می‌دهد ؟

 

  • بدیهیست که قیمت انجام کار هم از سوی کارفرما و هم از سوی کارگزار اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل در نخستین قدم تعمیر یک محصول، یک بازرسی کلی آن شده و با تشخیص عیب دستگاه، قیمت انجام کار به مشتری اعلام می‌گردد.

 بدیهیست که در این پروسه قیمت مواد و قطعات مصرفی نیز محاسبه شده، این اقدام به صورت رایگان انجام پذیرفته و تا پیش از تائید مشتری رنگ و رویی رسمی نخواهد یافت .

  • سرویس چاپگرها در این مجموعه و با قیمتی بسیار منصفانه انجام می‌پذیرد، در نتیجه همه قاب‌، چرخدنده، فنر، برد، فن، کاغذ کش، فیوزینگ، لیزرها و دیگر قسمت‌های پرینتر به صورت مجزا تمیز می‌شوند .
  • در راستای تعمیر دستگاه معیوب تست کارتریج و یونیت درام نیز انجام پذیرفته و چنانچه نیاز باشد، کارتریج با هماهنگی کارفرما شارژ خواهد شد .
  • در بیشتر موارد خرابی یک قطعه مسبب خرابی یا عملکرد ضعیف یک پرینتر می باشد، در همین رابطه تعمیرکاران کاج پرینتر با شناسایی آن ها و تعویض با نمونه‌های مرغوب و با کیفیت ادامه بقای این محصول را تضمین می‌کنند .
  • با انجام اقدامات فوق نوبت به مشاهده عملکرد این دستگاه می باشد که با کنترل کیفیت خروجی آن محقق می‌گردد .
  • در قدم آخر نیز پس از اینکه از بازیابی سلامت این محصول اطمینان حاصل شد، پرینتر مذکور به همراه فاکتور و گارانتی تعمیر برای مشتری ارسال می‌شود .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *