تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان

تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان

تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان : شاید اگر اکباتان را مستقل‌ترین شهرک مسکونی کشور بدانیم ، زیاده روی نکرده باشیم ! اگرچه می توان تعاریف و برداشت‌های متعددی از این استقلال داشت ، اما عدم نیاز ساکنین آن برای تهیه مایحتاج زندگی خود به خارج از چارچوب این منطقه یکی از شاخصه‌هاییست که می توان به آن توجه کرد .

وجود بازارچه های یازده‌گانه ، میوه و تره‌بار راه آهن و مرکز خرید نگین اکباتان در فاز1و مراکز خرید پاسارگاد و پامچال ، بازارچه کوثر و مجتمع های تجاری مگا مال و گل‌ها در فاز 2  این شهرک به عنوان مجموعه هایی که هریک به تنهایی می توانند بخش قابل توجهی از نیازهای روزمره یک خانوار را برآورده کرده و ملزومات زندگی آنان اعم از خوراک ، پوشاک ، مواد مصرفی ، آرایشی بهداشتی ، سخت افزارهای الکترونیکی ، لوازم خانگی و … را برآورده نمایند سبب شده است تا اهالی این شهرک به ویژه در برطرف نمودن نیازهای روزانه ، غیر حساس و غیر تخصصی خود به مجموعه هایی بیرون از چارچوب این محله نیازی نداشته و بدین ترتیب خواسته های خود را مرتفع سازند .

تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان

استفاده از خدمات محلی، صرفه جویی در پول ، زمان و انرژی

این در حالیست که در مواردی که نیازمند بهره‌مندی از کالا یا خدمتی هستیم که به صورت تخصصی در بازار، راسته خیابان ، مرکز خرید یا بورس مشخصی عرضه می شود ، همکاری با مجموعه های کوچکتر اندکی حساسیت می یابد .

به عنوان مثال فرض کنید که قصد خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه را دارید . در همین رابطه با وجود اینکه یک فروشگاه محلی نیز می تواند گوشی مورد نظر مشتریانش را عرضه کند ، اما عده فراوانی به دلیل تمایل به مشاهده مدل هایی متنوع‌تر ، یافتن محصولی با قیمت کمتر ، خرید از یک نمایندگی یا استفاده از ضمانت‌نامه هایی رسمی به مرکز شهر و حوالی خیابان جمهوری یا دیگر مراکز خرید سرشناس پایتخت رفته و از آنجا محصول مورد نظر خود را خریداری می کنیم .

این در حالیست که هیچ ضمانتی وجود ندارد که محصولات مذکور دارای قیمتی مناسبتر یا کیفیتی بهتر از نمونه های محلی خود باشند .

تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان

در همین رابطه خرید ماشین آلات اداری ، تعمیر پرینتر یا ابتیاع و شارژ یک کارتریج به عنوان سلسله خدماتی که دارای مرکز مشخصی در تهران می باشد ، توسط مجموعه های محلی نیز عرضه می شوند .

با توجه به توضیحات فوق ، بدیهیست که چنانچه قطعه خاصی نزد تعمیرگاه‌های محلی وجود نداشته ، تعمیرکاران مذکور فاقد توانایی و دانش به سرانجام رساندن کاری بوده و محصولی که در پی خرید آن هستید در فروشگاه های کوچک یافت نشود ، مراجعه به خیابان ایرانشهر و حوالی میدان فردوسی به عنوان مرکز تجمع فروشندگان این محصولات قابل توجیه است .

حال اینکه اگر مشکل به وجود آمده در ساختار این ماشین‌آلات با کمک مجموعه های محلی برطرف شود ، مراجعه به مراکزی که به آن‌ها اشاره شد جایر نیست .

تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان توسط تعمیرکاران محلی دارای سودی دوجانبه برای شما و همسایگانتان در این منطقه می باشد . با فرض اینکه گردش پول در یک محله و رساندن سود به همسایه برای فردی مهم نباشد ، صرفه جویی در زمان ، انرژی و پول خود فرد عواملی نیستند که بتوان بسادگی از کنار آن‌ها گذشت .

به بیانی ساده تر زمانی که شما کار خود را در نزدیکی محل زندگیتان انجام می دهید ، نه دردسرهای مراجعه به مرکز شهر ، طرح های ترافیکی ، گرما و سرما و تحمل دیگر شرایط نامطلوب جوی، یافتن جای پارک یا درگیری با ویروس کرونا را داشته ، نه وقت خود را برای ارائه و تحویل گرفتن محصول (یعنی 2 نوبت)  هدر می دهید و نه هزینه‌های گزافی را در قالب های مختلف برای این کار صرف می کنید .

کاج پرینتر ، مجموعه ای متخصص در نزدیکی شما

حضور یک مجموعه در کنار سایر متخصصین تعمیر پرینتر در سعادت آباد یا مناطق دیگر به معنای مهارت بی‌چون و چرای آن نبوده و از سویی دیگر قرار گرفتن در منطقه ای دور از آنان نیز به معنای ضعف کار تعمیرکار مورد نظرمان نیست .

به عنوان نمونه ای حاضر و ملموس ، مجموعه کاج پرینتر با قرارگیری در میدان کاج سعادت آباد ، اگرچه فاصله زیادی با بورس خیابان ایرانشهر دارد ، اما با داشتن رزومه ای درخشان و توانایی در تعمیر انواع چاپگرهای لیزری و جوهر افشان ، طعنه ای به مهارت آنان زده و به قطب تعمیر ماشین‌آلات اداری در غرب و شمال غرب تهران تبدیل شده است .

این در حالیست که پیک‌های این مجموعه که به صورت رایگان محصولات معیوب را از مشتریان تحویل گرفته و پس از تعمیر یا اعمال تغییرات به آنان بازمی گردانند ، حتی زحمت مراجعه حضوری را نیز از روی دوش ارباب رجوع برداشته و بدین ترتیب کمک بزرگی به متقاضیان تعمیر پرینتر در شهرک اکباتان و دیگر مناطق بخش غربی پایتخت می کنند .

در نهایت لازم به ذکر است که این مجموعه با قرارگیری در کنار همسایگان خود در شهرک اکباتان ، قادر به رفع مشکلات ماشین‌آلات اداری آنان بوده و بدین ترتیب در صرفه جویی منابع به ایشان کمک می کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *