تعمیر پرینتر کانن غرب تهران

تعمیر پرینتر کانن غرب تهران

تعمیر پرینتر کانن غرب تهران : امروزه با گردشی در میان ادارات و شرکت‌های کوچک و بزرگ، دفاتر فنی و دبیرخانه‌ها، انتشاراتی‌های محلی یا آتلیه‌های عکاسی، خانه های مسکونی و هرجای دیگری که کاربران و متقاضیان چاپ اطلاعات دیجیتالی روی برگه های کاغذی وجود دارند می توان ردی از سرشناس‌ترین برندهای مطرح دنیا در زمینه ساخت چاپگرهای کامپیوتری را یافت .

در همین رابطه

  • محصولات ژاپنی Brother، Canon، Epson، Kyocera، OKI و Ricoh ،
  • محصولات آمریکایی Xerox، Lexmark و HP ،
  • و Samsung از کره جنوبی

از جمله سرشناس ‌ترین ماشین آلات اداری هستند که در ایران یافت شده و مورد استفاده قرار می گیرند . اگرچه با اندکی جستجو می توان مراکزی را یافت که این محصولات را وارد کرده و جدیدترین نمونه های آن را به صورت دست اول (و غیر استوک خارجیان) به فروش می رسانند، اما حقیقت اینجاست که با وجود رشد بی سابقه قیمت ها و سیر اکیداً صعودی قیمت ارزهای خارجی، امکان و قدرت خرید این محصولات برای بسیاری از مردم نیز کاهش یافته است .

روزگاری را به یاد آورید که دانشجویی کم درآمد یا شرکتی نوپا با سرمایه اولیه ناچیز خود قادر به خرید چنین محصولاتی بودند، حال اینکه با چند ده برابر شدن قیمت‌ها نسبت به دهه پیش خرید چنین محصولاتی بسیار دور از ذهن به نظر می رسد . از همین روی مجموعه و افراد مختلف قدر سخت افزارهای تحت تملک و در دسترشان را دانسته و با تعمیر آن ها تا جای ممکن، پروسه تعویض و جایگزینیشان با نمونه‌های جدید را به تعویق می اندازند .

با عنایت به توضیحات قصد بررسی تعمیر پرینترهای کانن به عنوان یکی از این برندهای پرطرفدار را در غرب تهران داریم ، لذا چنانچه مایل به شناسایی مرکز تعمیر ماشین آلات اداری مناسبی می گردید ، ادامه یادداشت تعمیر پرینتر کانن غرب تهران را از دست ندهید .

 

تعمیر پرینتر کانن غرب تهران

 

به طور کلی پرینترهایی که در یک خانواده قرار می گیرند، فارغ از نام برند و شرکت تولیدکننده ای که دارند سازوکاری مشابه داشته و چنانچه تعمیرکاری به این اصول مسلط باشد، عیب یابی و تعمیر این محصولات با عناوین و تولیدکنندگان متفرقه نیز برای وی دشوار نخواهد بود .

این در حالیست که شرکت‌های بزرگ نیز عیناً از طرح‌های یکدیگر استفاده نکرده و برای پیشی گرفتن از رقبا یا رعایت کپی رایت هم که شده تغییراتی ولو جزئی در محصولات خود اعمال می کنند . علاوه بر این گاهی قطعات استفاده شده در این محصولات تنها مختص همان برند طراحی شده، در نتیجه نمی توان آن را با قطعه ای غیر اصلی و غیراورجینال تعویض کرد .

با عنایت به این توضیحات داشتن علم و تجربه تعمیر پرینترهای مختلف در کنار وجود قطعات یدکی دو عامل مهم در تعمیر پرینتر در سعادت آباد یا تعمیر پرینتر کانن غرب تهران هستند که مجموعه ای مانند کاج پرینتر با داشتن هر دوی آن ها توانسته است تا خود را در این زمینه به خوبی اثبات کند .

چنانچه به رزومه این مجموعه و لیست پرینترهای کاننی که در آن تعمیر شده است نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که محصولاتی از سری SELPHY محصولات کانن گرفته تا سری  i-SENSYS و یا از زیر مجموعه های دسته Pixma گرفته تا MAXIFY در این مجموعه تعمیر شده و مورد استفاده مجدد قرار گرفته اند که این خود گواهی بر تسلط کارکنان کاج پرینتر به اکثر قریب به اتفاق محصولات کانن می باشد .

دسته‌بندی پرینترهای کانن

 

در کنار نام سری های مختلف این محصولات، روش دیگری نیز برای تقسیم بندی آن ها وجود دارد که در این رویه ساختار و مکانیزم پرینترها مورد توجه قرار می گیرد و در ادامه به آن ها می پردازیم :

ردیف

نام محصول

توضیحات

تصویر نمونه

1

پرینتر جوهر افشان

·         مناسب چاپ عکس های براق و نمودار های رنگی با کیفیت بسیار بالا

·         سرعت پایین چاپ | هزینه بالای جوهر | مصرف زیاد جوهر

·         مناسب برای مصارف خانگی به دلیل مصرف کم و تعداد چاپ معدود

·         به نسبت سایر موارد دارای قیمتی ارزان‌تر اما هزینه شارژ بیشتر

2

پرینتر لیزری سیاه و سفید

·         مناسب برای مجموعه‌هایی که متون نوشتاری زیادی برای چاپ دارند .

·         برای چاپ تصاویر (به طور مشخص عکس های رنگی) مناسب نیستند .

·         سرعت بالا | قیمت مناسب | دارای محبوبیت حداکثری بین عموم مشتریان کانن

پرینتر لیزری رنگی

·         با وجود داشتن تونرهای رنگی کیفیت پرینترهای جوهر افشان را ندارند، در نتیجه به منظور چاپ اشکال گرافیکی، جدول در اسلایدهای پاورپوینت یا کاتالوگ های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند .

3

پرینتر چندکاره

·         همانطور که از اسمشان مشخص است در کنار چاپ اطلاعات کارهای دیگری نظیر اسکن مدارک، فتوکپی یا فکس داده ها  را نیز انجام می دهند .

·         خود این محصولات نیز در انواع لیزری و جوهر افشان یافت می شوند .

·         نمونه ‌های خانگی این محصولات دارای سرعت بسیاری بالایی نمی باشند که به دلیل عدم نیاز به سرعت و تعداد بالای چاپ در خانه عامل نامطلوبی هم تلقی نمی شود .

4

پرینتر پرتابل

·         دارای قابلیت حمل و جابجایی آسان

5

پرینتر چاپ عکس

·         مناسب برای چاپ تصاویر گرفته شده با دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *