خرید کارتریج در اکباتان

خرید کارتریج در اکباتان

خرید کارتریج در اکباتان : در سال‌های نچندان دور، فروشگاه‌های محلی که به صورت تخصصی به فروش محصولاتی در یک حوزه می‌پرداختند (مثلاً لوازم خانگی یا پوشاک) ، به دلیل انگشت‌شمار بودنشان یا عرضه محصولاتی با تنوع کم تنها به منظور رفع نیازهای آنی مورد توجه اهالی قرار گرفته و چون قادر به رقابت با قیمت‌های بازار یا راسته اصلی فروش این محصولات نبودند، بیش از پیش محجور واقع می‌شدند .

با گذر از استثنائات که مشتریان ثابت خود را داشته و با استفاده از روش‌های خلاقانه در این کوران رقابت به بقای خود ادامه داده‌اند، می‌بینیم که چنین مشاغلی پس از چندی ورشکست شده یا پیش از رسیدن به نقطه‌ای ضررده آن را جمع کرده‌اند.

این در حالیست که امروزه دلایلی نظیر
• نزدیک شدن قیمت‌های راسته اصلی یا بورس فروش کالایی خاص با قیمت‌‌های عرضه‌کنندگان حاشیه‌نشین *
• واردات مستقیم توسط خرده‌فروشان
• افزایش تنوع محصولات فروشگاه‌های محلی
• افزایش تعداد مراکز خرید و پراکندگی آن‌ها در همه‌جای شهر
• همه‌گیر شدن روش‌های جدید بازاریابی و فروش نظیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی
• افزایش سطح اطلاعات مردم و توانایی و تبحر فروشندگان | تعمیرکاران حاشیه‌نشین
• امکان مقایسه قیمت‌های یک فروشگاه فیزیکی با نمونه‌های اینترنتی و …

سبب شده است تا دیگر خرید کالایی خاص از یک خیابان مشخص در مرکز پایتخت رنگ و بوی قبل را نداشته تا متقاضیان به دست آوردن آن بتوانند از معتبرترین فروشگاه نزدیک محل کار یا زندگی خود کالای مورد نظرشان را تهیه کنند .

* در اینجا منظور از حاشیه‌نشین افراد و مجموعه‌هایی هستند که به دور از راسته و بورس تخصصی فروش یک کالا یا عرضه یک خدمت، به فعالیت در آن حوزه مشغول می‌باشند!

خرید کارتریج در اکباتان

همه این توضیحات به این دلیل داده شد تا به یاد آوریم که اگر در گذشته تنها راه خرید یا شارژ کارتریج پرینتر یا فکس مراجعه به میدان فردوسی یا خیابان ایرانشهر بود، در حالی که امروزه مجموعه‌هایی نظیر کاج پرینتر امکان بهره‌مندی از این خدمات را به صورت محلی برای ساکنین شهرک اکباتان، پونک، سعادت‌آباد، گیشا و … به وجود آورده‌اند!

در همین رابطه به منظور خرید کارتریج در اکباتان یا دیگر نقاط غربی و شمال‌غربی پایتخت، لازم نیست تا اهالی مناطق مذکور ساعت‌ها وقت گذاشته و با گذر از هفت خوان، خود را به مرکز شهر برسانند؛ بلکه این افراد می‌توانند در حالی که در قرنطینه به سر می‌برند، تنها با یک تلفن خرید خود را انجام داده و آن را در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند .

در ادامه گفتنیست که کاج پرینتر با سال‌ها فعالیت در حوزه شارژ سریع کارتریج در صادقیه و فروش کارتریج در پونک ، هم اکنون به عنوان یکی از سرشناس و مورد اعتمادترین مراکز تعمیر ماشین‌آلات اداری در غرب تهران شناخته می‌شود .

در هنگام خرید کارتریج باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگرچه در صورت عدم اطلاع از این موارد، همکاران بنده در مجموعه کاج پرینتر توصیه‌های لازم را به شما می‌کنند، اما لازم تا
1. از نوع کارتریج و رنگ آن آگاه باشید! به عنوان شبهه‌ای پرتکرار، بسیاری از مشتریان برای پرینتر سیاه و سفید خود کارتریج‌های رنگی طلب می‌کنند که طبعاً نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند . این در حالیست که پیش از این مرحله باید از لیزری و جوهر افشان بودن پرینتر اطلاع داشته باشید که به جای تونر، کارتریج خریداری نکنید و بالعکس!

2. در خرید کارتریج در اکباتان یا هر منطقه دیگری، هر کارتریج به پرینتری مشخص از برند خود خورده یا در بهترین حالت لیستی از محصولات معدود وجود دارد که با یک چاپگر همخوان است . چنانچه به این نکته توجه نشود ممکن است مخزن جوهر خریداری شده با ساختار پرینتر هماهنگی نداشته و عملاً قابل استفاده نباشد .

3. به میزان مصرف، سطح توقع از کیفیت و بودجه خود توجه کنید! گاهی برای پرینتری خانگی که در سال شاید 50 عدد چاپ هم نداشته باشد، صرف هزینه‌ای زیاد (با احتمال خشک شدن این محصول) آنچنان هوشمندانه نیست! از سویی دیگر گاهی شارژ یک کارتریج بهایی نزدیک خرید کارتریج در اکباتان دارد، فلذا پیش از خرید آن بسنجید که انجام کدام عمل بصرفه‌تر است .

4. لازم است تا کارتریج مورد نظر دارای ضمانت‌نامه بوده و از این مطلب که پول ما صرف کالایی دارای پشتیبانی می‌شود راحت باشد . از سویی دیگر برخی از این محصولات به عنوان کارتریج‌های دوست‌دار محیط زیست طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. در نتیجه چنانچه این مطلب یکی از فاکتورهای شما در تصمیم ‌گیری و خرید است به آن نیم‌نگاهی داشته باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *