دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد

دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد

دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد : دستگاه های کپی بی شک یکی از اختراعات بسیار مفید بشر برای بالا بردن سطح رفاهی زندگی بوده است. در طول تاریخ لوازم و وسایل مختلفی ابداع شده اند که همگی به نسبت توانسته اند تاثیری فراوانی در نوع زندگی ما بگذارند و در این میان دستگاه های کپی هم نقش مهمی در این کار داشته اند. امروزه نیز با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های مختلف صنعتی دستگاه های کپی چند کاره ای به بازار عرضه شده اند که می توانند به تنهایی به اندازه چند دستگاه مختلف کار کنند و وظایف همه آنها را به تنهایی انجام دهند. در این میان برای افرادی که قصد دارند تا به هر دلیلی اقدام به خرید دستگاه های کپی چند کاره کنند این سوالات مطرح است که کدام برند ها و کدام مدل ها بهترین دستگاه های کپی هستند و می توانند بهترین کارایی را برای آنها به ارمغان بیاورند. در ادامه تلاش می کنیم چند مدل از بهترین دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد را برای علاقه مندان معرفی کرده و مشخصات و ویژگی های فنی آنها را شرح دهیم.
اولین دستگاهی که قصد معرفی آن را داریم در سال 2018 به عنوان یکی از بهترین دستگاه های کپی شناخته شده است. دستگاه برند Brothere مدل DCPL5650DN یک ماشین کپی اداری چندکاره است که قابلیت های مفیدی از جمله چاپ دو رو و اتصال به شبکه دارد. این ماشین کپی که در فروش کارتریج در سعادت آباد اشاره ای به آن شده بود ، بیشتر برای ایجاد کسب و کارهای کوچک طراحی و تولید شده است دارای سرعت بسیار مناسب کپی 42 برگه در دقیقه است و سینی نگهدارنده و یا مخزن کاغذ این دستگاه قابلیت نگهداری 300 برگه را دارا می باشد که البته این مقدار تا بیش از 4 برابر می تواند افزایش پیدا کند و ظرفیت آن را به 1340 برگه برساند. در کنار مزایای بسیار این دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد مانند سادگی در شبکه شدن آن ، تنها عیب این دستگاه که البته نمی توان به عنوان عیب از آن یاد کرد این است که چاپ و کپی در آن سیاه و سفید انجام می شود و برای افرادی که به دنبال دستگاه چاپ و کپی رنگی هستند مناسب نیست.
ماشین کپی دیگری که قصد داریم به عنوان یکی از بهترین دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد از آن یاد کنیم از برند شناخته شده و معروف Canon است. مدل Imageclass D155 این برند محبوب یک دستگاه چهار کاره است که علاوه بر فرایند کپی قابلیت چاپ به عنوان پرینتر ، اسکنر و فکس را نیز دارد. از ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت اتصال آن به انوع موبایل ها و تبلت ها و دیگر گجت های الکترونیکی از طریق وایرلس اشاره کرد که می تواند خاصیت منحصر به فردی برای این دستگاه به شمار بیاید. این ماشین کپی می تواند در هر دقیقه 35 صفحه را کپی کند و همچنین قابلیت چاپ این دستگاه عدد شگف آور 50 هزار صفحه در یک ماه است که این رقم با توجه به تکنولوژی مدرنی که در دستگاه به کار رفته و باعث می شود صفحه های چاپ شده وضوح بالایی داشته باشند مزیت بزرگی برای آن به حساب می آید. مانند دیگر دستگاه های کپی این ماشین نیز معایبی دارد که به عنوان نمونه می توانیم سرعت پایین آن در عملیات اسکن کردن را نام ببریم ؛ همچنین باید بدانید که چاپ این دستگاه نیز سیاه و سفید است.
در ادامه معرفی بهترین دستگاه کپی لیزری در سعادت آباد به برند معتبر HP می رسیم که ماشین کپی چهار کاره آن به مدل LaserJet Pro M225dn با قابلیت چاپ سیاه و سفید می تواند 26 صفحه را در یک دقیقه کپی کند و پرینتر آن نیز توان چاپ 2000 برگه در ماه را دارد. البته در مقایسه با دو دستگاه کپی که پیشتر معرفی کردیم این ماشین از قابلیت های کمتری برخوردار است و به عنوان نمونه ظرفیت مخزن کاغذ آن تنها 250 برگه است که نمی توان آن را به عنوان یک مزیت برای این دستگاه در نظر گرفت. همچنین پس از سیاه و سفید بودن آن از دیگر معایب این ماشین می توانیم به کیفیت ضعیف اسکنر این ماشین کپی اشاره کنیم که رزولوشن پایین آن باعث می شود تصویر اسکن شده از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد. نکته جالب توجه این موضوع است که با وجود این اختلافات برند HP از پر طرفدار ترین برندهای موجود در ایران و جهان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *