شارژ سریع کارتریج در پونک

شارژ سریع کارتریج در پونک

در این مقاله قصد داریم تا به موضوع شارژ سریع کارتریج در پونک بپردازیم و راه های انجام این کار را مورد بررسی قرار دهیم. شاید بپرسید اصلاً کارتریج چیست و شارژ کارتریج چه معنایی دارد ؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.
کارتریج ها در واقع منبع جوهر پرینتر ها می باشند. کارتریج هایی که در آنها از رنگ مایع استفاده می شود کارتریج های جوهر افشان گفته شده و آنهایی که از رنگ پودری برای استفاده در پرینترها بهره می برند با نام کارتریج های تونری یا همان لیزری شناخته می شوند. مکانیزم چاپ در پرینتر های جوهر افشان به این شکل است که آنها با پاشیدن قطرات ریز جوهر در رنگ های مختلف از طریق سوراخ های ریز موجود بر هد کارتریج بر روی کاغذ تصاویر را چاپ می کنند. کارتریج های پرینترهای جوهر افشان علاوه بر رنگ مشکی دارای سه رنگ اصلی آبی ، قرمز و زرد می باشند. در پرینتر های لیزری به جای جوهر از تونر استفاده می شود.
کارتریج ها که همان منبع ذخیره جوهر پرینتر می باشند مواد مصرفی نامحدودی نیستند و مانند بقیه موارد مصرفی آنها نیز جوهر یا تونر خود را از دست می دهند و در واقع تمام می کنند. در چنین مواقعی آیا باید اقدام به خرید کارتریج دیگری کرد ؟ پاسخ منفی است زیرا کارتریج ها را می توان بار ها و بارها شارژ نمود و در واقع جوهر و تونر جدید به آنها افزود . نکات و ملزومات زیادی در زمان شارژ کردن کارتریج وجود دارد که انجام آنها می تواند اولاً باعث کیفیت مناسب شارژ و در ادامه کارتریج و در نهایت کیفیت چاپ پرینتر شود و در ثانی انجام این اعمال می تواند باعث شود که شارژ کارتریج سلامت کسی را به خطر نیاندازد.
در ادامه لازم به ذکر است که در پاسخ به این سوال که چرا بهتر است کارتریج را شارژ کنیم ؟ باید بگوییم که شارژ سریع کارتریج در پونک یا دیگر مناطق علاوه بر کم کردن هزینه های شما که قطعاً نسبت به خرید کارتریج جدید ارزان تر خواهد بود باعث می شود که به محیط زیست نیز آسیب کمتری وارد شود. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که از نظر شرکت های تولید کننده پرینتر ها شارژ سریع کارتریج در پونک یا نواحی دیگر اصلاً کار درستی نیست و بهتر است که پس از پایان هر کارتریج نسبت به خرید کارتریج اصلی همان شرکت اقدام نمایید اما همه به خوبی می دانیم که هدف آنها تنها سود آوری و درآمد زایی بیشتر می باشد.
محله پونک از محله های شمال غربی تهران که می توان گفت یکی از در حاشیه ترین قسمت های شهر است ساکنین بسیاری را در خود جای داده است. این محله که طبق آمار ها در حدود 29 هزار نفر جمعیت دارد قطعاً نیاز های محسوسی در زمینه چاپ ، پرینتر و اینگونه خدمات دارد که ساکنین آن به دلایل مختلفی همچون دوری از مرکز شهر ، عدم وجود سیستم حمل و نقل مناسب و بسیاری از معضلاتی که برای سفر به مرکز شهر دارند از پس این نیاز ها به سادگی بر نمی آیند.
ساکنین مناطق شمال غربی تهران از جمله پونک و دیگر محله های این قسمت شهر برای شارژ سریع کارتریج در پونک با مشکلات زیادی روبرو هستند. همانطور که گفته شد معضلاتی که برای سفر به مرکز شهر پیش روی آنها است این کار را برای آنان سخت می کند ؛ این در حالی است که ساکنین این مناطق می توانند به سادگی و با استفاده از سرویس ارسال و تحویل رایگانی که مجموعه کاج پرینتر در اختیار آنان قرار داده است – همانند شارژ کارتریج در سعادت آباد یا فروش کارتریج در سعادت آباد – به سادگی اقدام به ارسال کارتریج های خود نمایند و پس از انجام کار که در اسرع وقت صورت می پذیرد قطعات خود را درب منزلشان تحویل بگیرند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *