شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل : همه ما از ارائه انواع خدمات کاربردی در محلی که زندگی می کنیم ، راضی و خشنود می شویم. به عنوان مثال وقتی در منزل هستیم و قصد داریم از رستوران های بیرون غذا تهیه کنیم ، به جای اینکه وقت زیادی را برای آماده شدن و رفتن به یکی از مراکز تهیه غذا در نزدیکی منزل خود صرف کنیم ، ترجیح می دهیم گوشی تلفن را برداریم و با یکی از رستوران هایی که غذا را برای ما به رایگان ارسال می کنند تماس بگیریم. همچنین اگر در نزدیکی ما سوپرمارکتی وجود داشته باشد که خدمات ارسال رایگان کالا به درب منزل را ارائه کند احتمالاً در بیشتر مواقع از آن سوپرمارکت خرید خواهیم کرد. این موضوع عجیبی نیست زیرا انسان به صورت ذاتی رفاه را دوست دارد و اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم باید بگوییم انسان ذاتاً موجودی راحت طلب است و تمام تلاش خود را برای آسان تر انجام شدن کار ها اعمال می کند.

علاوه بر علاقه ما به راحتی و رفاه در برخی موارد نیز شرایط به شکلی است که لزوماً مجبوریم از امکانات رفاهی خدمات دهندگان مختلف در حوزه های متفاوت استفاده کنیم. شاید مثال دیگری بتواند موضوع را روشن تر کند. مثلا فردی که اتومبیلش در یک اتوبان یا جاده بین شهری (که دسترسی مناسبی به تعمیرگاه ندارد ) خراب شده باشد ، مجبور است تا با سرویس های امداد خودروی مربوط به اتومبیل خود تماس بگیرد تا آنها با حضور در محل بتوانند این مشکل را رفع کنند.

البته این نکته نیز جای تأمل دارد که در بیشتر مواقع سرویس های ارائه خدمات در محل نمی توانند به اندازه اوقاتی که خودمان با حضور در آن مکان کارمان را انجام می دهیم ، راضی کننده باشند. مثلا خیلی وقت ها که غذایی سفارش می دهیم و با پیک به منزل ما می رسد متوجه می شویم آن غذا از کیفیت مناسب همیشگی برخوردار نیست و یا نقص هایی در انجام سفارش شما وجود دارد که می تواند ناشی از زمان طولانی آماده شدن غذا تا رسیدن به دست ما باشد. همچنین در پاره ای اوقات نیز خدماتی که در محل ارائه می شود ممکن است قیمت بالاتری به نسبت انجام آن خدمات در مکان اصلی داشته باشد. به عنوان مثال هزینه تعمیر ماشینی که توسط امداد خودرو ها انجام می گیرد به مراتب بالاتر از هزینه ای است که در تعمیرگاه از شما دریافت می شود. همه اینها در حالیست که در محل تعمیرگاه یا رستوران فوق ، وجود ابزار و وسایلی که امکان عرضه بیرونی یا جابجاییشان وجود ندارد هم دلیل دیگری بر تفاوت کیفیت ها می باشد.

بی تردید یکی از مشکلاتی که برخی افراد دائماً با آن روبرو هستند تمام شدن جوهر یا کارتریج چاپگرشان است. جوهر چاپگرها پس از مدتی و طی انجام تعداد مشخصی از چاپ کم کم  ته می کشند و یا در مواقعی به دلیل کار نکردن طولانی مدت خشک می شوند. اکثر افرادی که چاپگر دارند همیشه به این موضوع فکر می کنند که چقدر خوب می شد اگر می توانستند شارژ کارتریج در محل خودشان انجام شود و نیازی به رفتن به داخل شهر و تحمل انواع مشکلات همچون شلوغی خیابان ها ، کمبود جای پارک ، گرما و سرما و بسیاری موانع دیگر نداشته باشند. حتی برخی افراد با این طرز فکر سعی می کنند خودشان کارتریج پرینتر خود را در منزل شارژ کنند اما از آنجایی که این کار بسیار تخصصی بوده و نیاز به ابزارهای مناسب دارد ، آنها تقریباً در تمامی موارد با شکست مواجه می شوند و علاوه بر تلف کردن وقت خود باعث صدمه دیدن چاپگر و کارتریج های خود می شوند و هزینه های زیادی روی دست خود می گذارند.

همانطور که گفتیم شارژ کارتریج در سعادت آباد علاوه بر اینکه یک کار تخصصی است ، نیاز به ابزار های خاصی نیز دارد. ابزارهایی برای باز کردن و جدا کردن درپوش های مخصوص آنها ، جوهر های مناسب برای پر کردن آنها ( که برای هر نوع پرینتر و کارتریجی باید جوهر مناسب همان نوع ریخته شود ) و وسایل دیگری که حمل و نقل آنها به محلی که چاپگر در آنجا قرار دارد امری مشکل و با ریسک بالا است که می تواند خسارت های سنگینی به کارفرما و آن مجموعه خدماتی تعمیرات پرینتر بزند ؛ اما شارژ کارتریج در محل با تمام مشکلاتی که عرض کردیم امر محال و غیر قابل انجامی نیست ، اما چگونه ؟

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم به صورت کلی ارائه خدمات در محل در اکثر مواقع نمی تواند رضایت حداکثری شما را در پی داشته باشد. در همین راستا مجموعه کاج پرینتر عزم خود را برای ارائه خدمات در محل شما جزم کرده است تا بتوانید مشکلات سخت افزاری پرینتر های خود از جمله شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در سعادت آباد را بدون اینکه از منزل خارج شوید و انواع مشکلات روزمره را تحمل کنید ، رفع نمایید.

از آنجایی که لوازم و ابزار مورد نیاز برای تعمیرات چاپگرها ، شارژ کردن کارتریج ها و دیگر خدمات این مجموعه قابل حمل نیستند ، تصمیم بر آن شد تا با ارائه سرویس پیک رایگان به همه مشتریان گرامی قدم کوچکی در راه رفاه شما عزیزان برداریم. این در حالی است که شما می توانید با اطمینان خاطر از اینکه حمل و نقل و تعمیرات شما به صورت کاملا حرفه ای و با دقت و ظرافت فراوان انجام می شود با خیال آسوده به کارهای روزمره خود برسید. شما با استفاده از سرویس رایگان مجموعه ما می توانید دستگاه های تعمیری خود مانند پرینتر ها و کارتریج ها را درب منزل خود به پیک تحویل دهید و در اسرع وقت پس از پایان عملیات تعمیر و تست ، قطعات و دستگاه های خود را درب منزل تحویل بگیرید. شارژ کارتریج در محل امری غیر ممکن بود ( و یا به سختی امکان پذیر بود) که ما توانستیم در راه رفاه حال شما مشتریان عزیز به آن جامه عمل بپوشانیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *