شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد

شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد

شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد : با وجود اینکه مجموعه های سرشناس سازنده پرینتر دارای تنوع محصولات و پاسخگوی نیازهای قشر گسترده ای از مشتریانشان هستند ، اما گاهی دیده می شود که محصولی خاص بیش از سایر هم خانواده های خود مورد توجه قرار گرفته و درصد قابل ذکری از مراجعات روزانه مشتریان را به مجموعه پیش روی به خود اختصاص می دهند .

 

با صرف نظر از حالت هایی خاص مانند واردات بیش از حد مدلی که از آن سخن می گوییم (در نتیجه ازدیاد آن به دلیل محبوبیت بالایش نبوده و به دلیل عرضه نامتعارفشان می باشد) و عیب در طراحی و مونتاژ (که به خراب شدن های مکرر یا مصرف بی رویه کارتریج و تونر منتهی می شود ) ، می توان گفت که قیمت مناسب ، امکانات راضی کننده و مطلوب به نسبت هزینه صرف شده ، طرز کاری آسان ، کیفیت و سرعت بالا ، طراحی ظاهری و ابعادی مناسب و خدمات پس از فروش مجموعه سازنده آن است که سبب می گردد تا برند نسبت به برند دیگر و مدلی بر مدلی دیگر برتری یابد . با توجه به این توضیحات پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P1102 (به اختصار  hp 1102) از آن دست محصولاتیست که در زمره کالاهای پرطرفدار حوزه چاپ در مقیاسی کوچک قرار گرفته و  شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد را به یکی از اقدامات ثابت ما تبدیل کرده است .

معرفی پرینتر LaserJet P1102

در معرفی پرینتر LaserJet P1102 ، در همین ابتدا باید تأکید کنیم که قرار نیست با محصولی خارق العاده و شگفت انگیز روبرو شویم . این چاپگر سیاه و سفید به دلیل عدم ساپورت WiFi عملاً سخت افزاری تک کاربره محسوب می شود . چاپ 18 صفحه در دقیقه به ما می گوید که نباید انتظار داشت که این محصول همانند یک بیزهاب در کسری از ثانیه ده ها صفحه پرینت گرفته و یا عدم امکان چاپ دو روی آن کاربر را در مواردی به درسر انداخته و زمان بیشتری را از وی می گیرد . با همه این اوصاف دلیل محبوبیت این مدل چیست ؟

طبق تعریفی رسمی که خود کمپانی hp از این محصول دارد ، 1102  چاپگری مقرون به صرفه و مناسب نیازهای شخصی یک کاربر می باشد . با وجود ابعاد و وزن 35×24×20 سانتی‌متری و 5.3 کیلوگرمی ، این مدل خریدار خود را برای جابجایی به دردسر نیانداخته و از آن مهمتر در فضایی کوچک – ولو گوشه پرت میز کار شما – قابلیت قرارگیری دارد . کیفیت چاپ 600×600 DPI ، ظرفیت سینی 150 برگه ای و خروجی 125 صفحه ای ، زمان اولین چاپ 100 ثانیه ای و امکان چاپ 5000 برگه در ماه (با وجود پیشنهاد زیر 1000 ا سوی شرکت سازنده) از دیگر ویژگی های این محصول می باشد .

شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد

شاید بتوان سیاست های خرید و فروش یا شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد را همانند عرضه برخی خودروهای داخلی بدانیم . به عنوان مثال با وجود اینکه برخی اتومبیل های ساخت داخل توانایی رقابت با محصولات پیشرفته و امروزی تر را ندارند ، اما به دلیل قیمت نسبتاً مناسب و اصطلاحاً « راه انداختن کار دیگران » از تعدد زیادی برخوردارند . این در شرایطیست که می بینیم این کثرت در تعداد به زیاد شدن حضور آن ها در مراکز سرویس و تعمیرات هم تاثیر مستقیمی گذاشته است .

همانطور که دیدیم این محصول یک ابر چاپگر و پرینتری فول آپشن نیست ، اما از آنجایی که درصد قابل توجهی از چاپ های روزانه ما را برگه های سیاه و سفید رسمی (مدارک) و نوشته های معمولی تشکیل میدهند و از طرفی دیگر همه نیازهای یک کاربر خانگی با این محصول برطرف می شود ، لذا شاهد استفاده گسترده از آن هستیم .

مجموعه کاج پرینتر به عنوان همراه همیشگی شما در امر شارژ کارتریج و رسیدگی به امور دیگر ماشین آلات اداری ( تعمیر فاکس در سعادت آباد یا فروش کارتریج در سعادت آباد ) آماده است تا در کمترین زمان به شارژ کارتریج hp 1102 در سعادت آباد پرداخته و بواسطه پیک رایگانی که به همسایگان خود تا شعاع مشخصی ارائه می دهد ، این بار هرچند سبک را از روی دوش ایشان بردارد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *