فروش کارتریج در شهرک مخابرات

فروش کارتریج در شهرک مخابرات

فروش کارتریج در شهرک مخابرات : می توان ادعا کرد که در اکثر مواردی که برای بهره گیری از یک خدمت یا خرید یک کالا به مناطق ، شهر یا حتی کشورهای دیگری مراجعه می‌کنیم ، فقدان این کالا و عرضه‌ کننده این پدیده در اطراف محل کار یا زندگی ماست که چنین شرایطی را ایجاب می کند . به عنوان مثال وجود یک بیماری صعب العلاج که امکانات زیرساختی و دانش لازم برای درمانش در کشوری وجود ندارد ، سبب می شود تا یک مریض بدحال به کشوری دیگر مراجعه کرده تا این امکانات را داشته و او را مداوا کنند . به عنوان مثالی دیگر فردی که در یک شهرستان زندگی می کند ، برای خرید کالایی که در ناحیه زندگی او وجود ندارد مجبور به مسافرت به مرکز استان یا نزدیکترین کلانشهر به خود می شود تا از مراکز خرید مناطق مذکور نیازش را برطرف کرده و آن را خریداری نمایند . به عنوان پدیده ای که شاید به صورت روزمره برای هر یک از ما نیز پیش آید ، عدم وجود مرکزی با ویژگی های دلخواهمان سبب می شود تا به مناطق دیگری رفته و از عوامل مذکور استفاده کنید . به عنوان مثال شاید شما تمایل داشته باشید تا در یک باشگاه بزرگ ، پیشرفته و مجهز ، خلوت و در عین حال ارزان تمرین کنید . اگرچه وجود همه این عناصر در یک گزینه غیر ممکن نیست اما یافتن آن هم به این سادگی ها نمی باشد . با توجه به این شرایط اگر شما بدانید که در محله خود چنین گزینه‌ای وجود داشته و در عین حال در منطقه دیگری نیز می توانید آن را پیدا کنید – حتی با وجود قیمتی بیشتر – منطقی است که گزینه نزدیکتر را انتخاب کرده تا با کوتاه شدن مسیر رفت و آمد ، علاوه بر صرفه جویی در زمان ، هزینه و انرژی خود بتوانید منابع مذکور را به نحو موثر تر در راهی دیگری استفاده کنید .

این مثال ها از این روی بیان شد تا بگوییم افرادی که قصد شارژ کارتریج در سعادت آباد یا تعمیر پرینتر در سعادت آباد را دارند ، می ‌توانند بدون مراجعه به بورس خرید و فروش این محصولات یا تعمیر آنها که عموماً در مراکز خرید کامپیوتری شناخته شده تهران و همچنین برخی از نواحی مرکزی پایتخت وجود دارد ، به همسایگان خود رجوع کرده و با قیمتی که می توان ادعا کرد اگر کمتر از مراکز مذکور نباشد بیشتر از آن نیز نیست به دریافت سرویس و خرید محصولات مورد نظرشان مبادرت ورزند .

در همین رابطه شهرک مخابرات به عنوان همسایه شمالی سعادت آباد که عملاً قسمتی از این محله در نظر گرفته می شود ، با وجود انبوه سازی هایی که در این منطقه انجام گرفته و هزاران نفر از هموطنانمان را در دل خود جای داده است ، بی  تردید مأمن افراد بسیار زیادیست که کاربر تجهیزاتی اداری از جمله پرینتر و دستگاه فکس هستند .  این محصولات هر چقدر هم که مرغوب بوده و به خوبی نیز از آن ها نگهداری شود ، به دلیل اینکه دارای بخشی مصرف شدنی هستند به مرور زمان کارایی خود را از دست داده و نیازمند شارژ مجدد هستند ؛ حتی اگر چنین هم نباشد ممکن است در اثر همان عدم استفاده خشک شده و سپس از بین بروند .

از این روی مجموعه کاج به عنوان سامانه فروش کارتریج در شهرک مخابرات آماده است تا زحمت رفت و آمد به سعادت آباد را هم از روی دوش همسایگانش برداشته و بواسطه پیک رایگان خود ، حمل و نقل این محصول بر عهده بگیرد . اینکه در محل کار یا زندگی خود بمانید و امور مربوط به پرینتر یا دستگاه فکستان را با کمک مجموعه ای که بردن و برگرداندن محصول مذکور را نیز بر عهده دارد انجام دهید ، امری لذت بخش به ویژه برای کاربرانی با مشغله زیاد و مجال کم به نظر می رسد .

شاید قریب به ۳۵ سال پیش که بخشی از کارمندان اداره مخابرات برای اولین بار در این منطقه ساکن شده بودند تصور نمی کردند که با گذشت کمتر از ۴ دهه ، این ناحیه پذیرای افراد غیر همکار آنان شده و محله جدیدشان به یکی از پر رونق ترین نواحی تهران تبدیل شود . در ایام مذکور شاید ابتدایی ترین امکانات زندگی – مانند فروشگاه مواد غذایی ، بازار میوه و تره بار ، تعمیرگاه اتومبیل ، خشک شویی ، لباس فروشی ، تعمیرکار لوازم برقی و … –  نیز بسیار دور از دسترس افراد مذکور بود و ارائه خدمتی مانند فروش کارتریج در شهرک مخابرات نه تنها دغدغه این افراد نبوده بلکه برای بسیاری از آنان تعریف هم نشده بود . اما امروزه وجود خیل عظیمی از دانش آموزان و دانشجویان ، کسبه پر شماری از اصناف گوناگون ، ادارات و شرکت های ریز و درشت و همچنین کاربران که به نحوی از خدمات چاپ استفاده می کنند باعث شده است تا استفاده از پرینتر و شارژ کارتریج امری پراهمیت جلوه کند . از این روی نیاز به تأکید دوباره است که چنانچه فردی نیازمند تعمیر یا خرید محصولات مذکور باشد می تواند بدونه تحمل کوچکترین مشقتی تنها با یک تلفن به خواسته خود – فروش کارتریج در شهرک مخابرات – برسد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *