کارتریج پرینتر در آرارات

کارتریج پرینتر در آرارات

کارتریج پرینتر در آرارات : پرینترها به عنوان محصولاتی که دارای قطعات متحرک و مواد مصرفی نظیر کاغذ و جوهر هستند ، در اثر عواملی مانند استفاده زیاد یا برعکس استفاده بسیار کم، استهلاک در بلند مدت، ورود ضربه های فیزیکی، استفاده یا نگهداری نادرست از این وسیله و … صدمه دیده و نیاز به تعمیر، شارژ جوهر و سرویس دوره ای پیدا می کنند .

برای اهالی محلاتی نظیر سعادت آباد و شهرک غرب یافتن مرکزی برای انجام این کار عمل دشواری نمی باشد، چرا که کاج پرینتر با سال ها فعالیت در این ناحیه توانسته است تا با ارائه خدماتی نظیر شارژ کارتریج در سعادت آباد در محل ، فروش و شارژ کارتریج سعادت آباد و شارژ سریع کارتریج در شهرک غرب به تحقق اهداف فوق جای خود را بین همسایگانش باز نماید . این در حالیست که در محلاتی مانند آرارات ممکن است چنین جایگاهی وجود نداشته باشد . در همین رابطه بر آن شدیم تا در ادامه به بررسی این سوال بپردازیم که آیا چنین مرکزی برای فروش و تمدید کارتریج پرینتر در آرارات وجود دارد یا خیر !

آشنایی با آرارات

اگرچه معیارهای فراوانی برای سنجش مطلوبیت یک محله برای زندگی وجود دارد اما قرابت فرهنگی، مالی و اعتقادی اهالی آن نقش پررنگی در افزایش میزان این معیار دارد . در همین رابطه به وفور دیده شده است که در محلات مختلف وجود عنصری ناهمگن (مثلاً خانواده ای با سطح فرهنگی متفاوت و هنجارهایی ناموزون با وضع موجود) سبب شده است که هم زندگی برای این خانواده دشوار بوده و هم سایر اهالی با چالش هایی روبرو باشند . با توجه به این توضیحات وجود محله ای که دارای چنین شرایطی باشد زندگی را برای ساکنین خود آسان‌تر می سازد .

موقعیت محله

آرارات در لغت به معنی آرای زیباست، خدای آفرینش سرزمین و قومی که از هزاران سال پیش در بلندی‌های ارمنستان می‌زیسته‌اند . آرارات به عنوان نام کوهی واقع در شمال شرقی کشور ترکیه که در نزدیکی مرز ایران، ارمنستان و نخجوان قرار دارد، با وجود قرار داشتن در خاک کشور مذکور همچنان به عنوان نماد اصلی بردباری و مقاومت ارمنیان شناخته ده و تأثیر پررنگی در فرهنگ ارامنه داشته است، فلذا بی دلیل نیست که پس از گردهمایی در کشور و شهری دیگر از این نام به عنوان یک سمبل استفاده کرده‌اند .

آرارات به عنوان محله ای با این ویژگی، منطقه ای در نزدیکی میدان ونک است که معمولاً با خیابان های شیرین، مهتاب ، دانشور و آفتاب و همچنین میدان‌های شیخ بهایی و شیراز شناخته می شود . این محدوده که نام خود را مرهون سکونت ارامنه در آن از سال های دور می باشد، بواسطه بزرگراه کردستان و خیابان خدامی به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود .

اگرچه شاید این محله در بین 10 محله گران قیمت و پرطرفدار تهران هم قرار نداشته باشد،  اما بی تردید شرایط زندگی و اشتغال در آن آنچنان پررونق است که همواره صفی طویل از متقاضیان در پی سکونت یا راه اندازی کسب و کار در این ناحیه دیده شده و ساختمان های اداری و برج های مسکونی آن همواره پذیرای مؤسسات و بانک های دولتی، دفتر شرکت های سرشناس و ادارات دولتی پرشماری باشند .

کارتریج پرینتر در آرارات

با عنایت به این حجم از مجموعه های اداری و تجاری پرواضح است که حضور سامانه های خدماتی و تعمیراتی نیز ضرورت می یابد . به عنوان مثال با وجود فعالیت شرکت های پرشمار که جملگی از ماشین آلات اداری بهره می برند، لازم است تا یک مرکز فروش و تعمیر کارتریج پرینتر در آرارات وجود داشته باشد که این بار را به دوش بکشد .

در همین رابطه وجود چنین واسطه ای سبب می شود تا هریک از این کاربران به جای صرف و وقت و هزینه برای تعمیر این محصولات، دستگاه مذکور یا کارتریج آن را به دست یک تعمیرکار پرسرعت سپرده تا اسرع وقت آن نمونه مرمت یا پرشده آن را بازگرداند .

لازم به ذکر است که عده ای مجتمعی نظیر پایتخت را موردی بهتر برای عرضه یا تعویض کارتریج پرینتر در آرارات می دانند، در پاسخ به این سوال باید گفت که حتی اگر مجموعه های مورد نظر در این مرکز خرید مشغول به فعالیت باشند (که احتمالاً چنین نیست) ، لازم است تا زمانی را برای مراجعه و بازگشت از آنجا اختصاص دهید . این در حالیست که شما می‌توانید با سپردن وظیفه تعمیر و تعویض کارتریج پرینتر در آرارات به مجموعه کاج پرینتر ، این اقدام را با صرف کمترین هزینه، زمان و انرژی انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *