تعمیر فکس پاناسونیک در صادقیه

تعمیر فکس پاناسونیک در صادقیه

تعمیر فکس پاناسونیک در صادقیه : در بهار سال 2005 میلادی بود که شرکت سونی اریکسون عرضه یکی از محبوبترین گوشی‌های تلفن همراه خود را آغاز کرده و این محصول کاربردی را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه تاریخ – حداقل در بازار ایران – تبدیل کرد .

این محصول که K750 نام داشت، در آن‌ سال‌ها به چنان محبوبیت و فروشی دست یافت که با نگاه اطراف خود، از میان هر چند نفری که می‌دیدیم یکی از این محصولات در دست داشت . وجود امکاناتی تراز اول در آن سال‌ها نظیر دوربین 2 مگاپیکسلی، حافظه 64 مگابایتی که تا 2 گیگابایت نیز ارتقاء می‌یافت، بلوتوث، اینفرارد، چراغ LED و ده‌ها ویژگی دیگر سبب می‌شد تا این محصول با نرخ قابل توجهی به فروش رسیده و تا سال‌ها در دست کاربران خود دیده شود .

در کنار قیمت مناسب، این کاربری آسان، خدمات پس از فروش، ساختاری مقاوم و وجود قطعات یدکی این محصولات بود که سبب می‌شد تا K750 را در تعدادی زیاد در اطراف خود ببینیم، ویژگی ‌هایی که اگر محصولاتی در حوزه‌های دیگر هم دارای آن‌ها بوده یا باشند، به همین میزان فروش خواهند رسید .

با عنایت به توضیحات فوق، چنانچه شرکت پاناسونیک در حوزه ساخت ماشین‌آلات اداری را نظیر سونی اریکسون سال 2005 در حوزه ساخت گوشی‌های موبایل بدانیم، بی تردید سری KX فکس‌های این برند حکم همان سری K محصولات فوق الذکر را داشته و امروزه به همان دلایل (قیمت مناسب، کاربردوست بودن، امکان تعمیر آسان، وجود قطعات یدکی و …) مورد توجه عموم مصرف‌کنندگان بالقوه خود قرار می‌گیرند .

تعمیر فکس پاناسونیک در صادقیه

با بالا رفتن تعداد مصرف‌کنندگان یک محصول، میزان چالش‌های استفاده از آن نیز افزایش می‌یابد . به بیانی ساده‌تر، وقتی تعداد مصرف‌کنندگان یک محصول افزایش می‌یابد، تعداد خرابی‌ها هم افزایش یافته، تعداد افرادی که مواد مصرفی دستگاهشان تمام شده زیاد می‌شوند و به تناسب آن قطعات یدکی یا تعمیرکننده‌ای ماهر نایاب می‌شود .

در همین رابطه نیاز به یادآوریست که مجموعه کاج پرینتر به عنوان یکی از نزدیکترین مراکز تعمیر فکس در صادقیه و  تعمیر پرینتر در صادقیه حاضر است تا محصولات مورد نظر را بواسطه پیک‌های خود از شما گرفته، سلسله اقدامات لازم را روی آن‌ها انجام داده و سپس بازگرداند . در همین رابطه مجموعه پیش روی با سال‌ها فعالیت در این حوزه قادر است تا ضمن تعمیر فکس پاناسونیک در صادقیه، سایر محصولاتی که از برندهای معتبر بوده را نیز تعمیر کرده و در کنار آن به فروش یا شارژ کارتریج و تعمیر ماشین‌آلات اداری بالاخص پرینترها بپردازد .

آشنایی با یک محصول خاص

در میان نمونه‌های موجود در میان فکس‌های مجموعه پاناسونیک، KX-FC275E یکی از پرطرفدارترین آنهاست، چرا که علاوه بر فکس دارای تلفنی بی‌سیم نیز بوده تا علاوه بر گوشی ثابت، فرد یا افراد شاغل در مجموعه دارنده آن امکان برقراری مکالمه در نقاطی دورتر از محل قرارگیری دستگاه را نیز داشته باشند .

این محصول دارای قابلیت ADF است، بدین معنا که در صورت قرار دادن برگه‌ای دو رو در فید دستگاه، این وسیله قادر به اسکن و ارسال اطلاعات هر دو طرف آن می‌باشد . در ادامه می‌توان به فکس کاربنی، وزن در حدود 3 کیلوگرم، حافظه 28 برگی، ظرفیت سینی 20برگی، وجود منشی تلفنی با قابلیت ذخیره تا 15 دقیقه و سرعت مودم 9.6 کیلو بایت بر ثانیه آن به عنوان شاخص‌ترین ویژگی‌های این محصولات اشاره کرد .

وجود چنین ویژگی‌های سبب شده است تا در کنار چندکاره‌ها (فکس، پرینتر، اسکنر و دستگاه کپی) که به دلیل کمبود جا از جمله سخت‌افزارهای اداری پرطرفدار به حساب می‌آیند، این محصولات از جمله پای ثابت ادارات، شرکت‌ها و واحدهای تجاری پر تعداد غرب تهران – به طور ویژه صادقیه – باشند .

آیا همه تعمیرکاران محصولات پاناسونیک معتبر هستند؟

چنانچه به خیابان اکباتان واقع در لاله‌زار جنوبی مراجعه کرده باشید، ردیفی از فروشگاه‌هایی را خواهید دید که با داشتن تابلوی پاناسونیک بر سردر مغازه خود، خودشان را تنها نمایندگی رسمی آن در این محدوده معرفی می‌کنند. در همین رابطه از آنجایی که اعطای نمایندگی قوانینی داشته و می‌توان حدس زد که برخی از این مجموعه‌ها نماینده رسمی نیستند، بهتر است تا اگر خرید از نمایندگی برایتان مهم است از اصالت هریک مطمئن شوید .

این در حالیست که در حوزه تعمیر فکس پاناسونیک در صادقیه نیز شرایط اینچنین بوده و مراکز فراوانی را می‌یابیم که چنین ادعاهایی دارند .از این روست که ادعا می‌کنیم همه تعمیرکاران محصولات پاناسونیک معتبر نبوده و پیشنهاد ما به افراد دارنده این محصولات یافتن تعمیرکاری با رزومه مشخص بوده و بدین ترتیب آنان را به همکاری با سامانه‌هایی معتبر دعوت می‌کنیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *