شارژ کارتریج در شمال غرب تهران

شارژ کارتریج در شمال غرب تهران

شارژ کارتریج در شمال غرب تهران : پرینترها دستگاه هایی هستند که کار چاپ تصاویر و مطالب را بر عهده داشته و به صورت کلی هر اطلاعاتی را که اجازه تبدیل شدن از نسخه دیجیتالی به داده ای مکتوب را دارند چاپ می کنند . اوایل این دستگاه ها را به عنوان ماشین های اداری می شناختیم چون فقط در ادارات و سازمان ها از آنها استفاده می شد اما پس از مدتی با پیشرفت روز به روز تکنولوژی پای چاپگر ها به خانه های مردم باز شد و کم کم در دسترس عموم آنان قرار گرفت.

به صورت کلی باید گفت که امروزه پرینتر ها را می توان به پنج نوع سوزنی، جوهر افشان ، لیزری ، سطری و صفحه ای دسته بندی کرد. پرینتر های جوهر افشان و چاپگرهای لیزری از پرفروش ترین انواع چاپگرها هستند.

جالب است که بدانید پرینتر ها هم زمان با دستگاه فتوکپی یا همان زیراکس اختراع شدند . چستر کارلسون که مخترع دستگاه کپی نیز هست در سال 1938 چاپگر ها را اختراع کرد . بعد از آن مهندس گری استارت با الهام از ساختار دستگاه کپی و افزودن برخی تکنولوژی های جدید مانند پرتو لیزر ، موفق شد دستگاه چاپگر لیزی را در سال 1977 اختراع کند .

اولین چاپگر جوهرافشان در سال 1980 اختراع شد و پس از آن مدام به ویژگی های آن افزوده شده است . امروزه  چاپگر های جوهرافشان در زیرشاخه های اصلی سیاه سفید و رنگی در تمام بازارهای لوازم کامپیوتری موجود است .

در این مطلب میخواهیم به شارژ کارتریج در شمال غرب تهران بپردازیم پس خوب است اندکی هم در مورد اینکه کارتریج چیست و چه کار می کند بدانیم.

پرینتر جوهرافشان همانطور که از اسمشان مشخص است، از جوهر برای چاپ استفاده می کنند اما در پرینترهای لیزری از پودر مخصوص و یا اصطلاحاً تونر استفاده می شود . محفظه ای در پرینترها وجود دارد که تونر و جوهر در آن قرار می گیرد ، که این محفظه ها به نام کارتریج شناخته می شوند . در پرینترهای جوهرافشان پس از صادر شدن دستور پرینت توسط کامپیوتر ، جوهر  به وسیله هد کارتریج به روی کاغذ هدایت می شود ولی در پرینتر های لیزری این کار وظیفه درام کارتریج است .

اما همانطور که جوهر خودکار روزی تمام می شود جوهر های داخل کارتریج ها هم روزی به پایان می رسند و دائمی نیستند. وقتی که برگه هایی که چاپ می کنید کمرنگ شدند یا متوجه شدید برخی از رنگ ها در تصاویر کمرنگ و بی روح تر از رنگ های دیگر چاپ شده اند باید بدانید که وقت آن رسیده که کارتریج چاپگر خود را تعویض کنید. راه بهتری هم به جای تعویض کارتریج وجود دارد و آن هم شارژ مجدد کارتریج است که به نسبت قیمت مناسب تر و به صرفه تر از خرید کارتریج است.

پیش تر شهروندان تهرانی که نیاز به شارژ کارتریج در شمال غرب تهران و همینطور در دیگر مناطق تهران داشتند اغلب کارتریج ها یا پرینتر های خود را برداشته و به سمت مرکز شهر ( بالاتر از میدان فردوسی و خیابان ایرانشهر ) می آمدند و با مراجعه به این مراکز کارتریج خود را برای شارژ مجدد تحویل می دادند . این افراد اغلب به علت شلوغی و ازدیاد سفارشات مجبور بودند تا یک یا چند روز بعد دوباره به همان جا برگشته و کارتریج خود را تحویل بگیرند. علاوه بر وقتی که از این شهروندان تلف میشد ، مشکلاتی همچون عدم وجود جای پارک برای ماشین های شخصی ، قرار داشتن این منطقه در محدوده طرح ترافیک و همینطور طرح زوج و فرد ، احتمال جریمه های راهنمایی و رانندگی و ازدیاد جمعیت و شلوغی در ناوگان حمل و نقل عمومی مانند مترو و بی آر تی باعث دردسر های زیادی برای شهروندانی بود که نیاز به شارژ کارتریج در غرب و شمال غرب تهران و مخصوصاً مناطقی مثل سعادت آباد و شهرک غرب یا تعمیر فاکس در سعادت آباد داشتند.

از همین روی ما خوشحالیم که می توانیم این نوید را به شما عزیزانی که ساکن غرب و شمال غرب تهران هستید بدهیم که دیگر لازم نیست برای این کار به مرکز شهر رفته و وقت و هزینه گزافی را صرف کنید . مرکز پرینتر کاج واقع در سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج با کادری مجرب و توانا آماده ارائه خدمات فنی و تعمیری برای انواع پرینتر ها می باشد . همچنین دوستان عزیزی که نیاز به شارژ کارتریج در شمال غرب تهران دارند می توانند با تماس با ما از خدمات ارسال و دریافت رایگان محصولات کاج پرینتر استفاده نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *