فروش کارتریج در پونک

فروش کارتریج در پونک

فروش کارتریج در پونک : با نگاه به زندگی انسان و تغییراتی که سبک انجام آن به ویژه بعد از انقلاب صنعتی اروپا داشته است، خواهیم دید که آسیبی که بشر در همین مدت کم در مقایسه با عمر زمین به این کره خاکی زده است بیش از همه نیاکان و حتی پیدایش انسان روی زمین بوده است .

در همین رابطه چنانچه به آماری که در خصوص کارتریج‌ها وجود دارد بپردازیم خواهیم دید که:

  • سالانه بیش از 350 میلیون کارتریج در سراسر دنیا از رده خارج شده،
  • تنها تا سال 2012 قریب به 500 میلیون کارتریج لیزری و 1.8 میلیارد کارتریج جوهرافشان در محل زباله‌ها دفع شده،
  • تجزیه این محصولات در طبیعت پروسه‌ای 425 الی 1000 ساله را می‌طلبد و در نهایت
  • هر کارتریج جوهرافشان پس از اتمام کار خود به 1.6 کیلوگرم زباله جامد تبدیل می شود.

با عنایت به این توضیحات، تنها کارتریج‌های اسقاطی بخش قابل توجهی از زباله‌های حوزه ماشین‌آلات اداری را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل با هدف کاهش این آلاینده‌ها، برماست که از این محصولات استفاده حداکثری کرده و تا جایی که امکان دارد زمان دور ریختنشان را با شارژ کارتریج در سعادت آباد یا هر منطقه دیگری کاهش دهیم .

با این حال در مواردی «فشنگ چاپگر» ما توانایی شارژ مجدد خود را نیز از دست داده و قادر به چاپ اطلاعات مکتوب ما نمی‌باشد. بدیهیست که در چنین شرایطی جایگزینی آن با نمونه‌ای جدید اجتناب ناپذیر بوده و ملزم به تعویض آن‌ها هستیم ، اقدامی که در مناطق غربی تهران با فروش کارتریج در پونک خودنمایی می‌کند .

فروش کارتریج در پونک

زمانی که به محله پونک پای می‌گذاریم، با جمعیتی تقریباً 30 هزار نفری از اهالی غربی تهران مواجهیم که هریک از آنان می‌توانند از کاربران ثابت کارتریج‌های جوهر افشان و لیزری (جوهر و تونر) باشند .

با گذر از سازمان‌ها و ادارات دولتی نظیر اداره کل ثبت احوال تهران یا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب که بواسطه فعالیت‌های خود مصرف بالای جوهر و تونر و به فراخور آن فروش کارتریج در پونک در حجم زیادی را خواستارند، وجود کسبه پرتعداد مراکز خریدی نظیر پاساژ تیراژه و بوستان، مجتمع‌هایی مسکونی نظیر رویال کلاسیک یا جام‌جم همت و همچنین صدها شرکت، خانه، مرکز درمانی، نهاد دولتی و … که در خیابان‌های میرزابابایی، اشرفی اصفهانی، سردار جنگل، زیتون،  همیلا ، ۳۵متری گلستان، بلوار کمالی ، عدل و غیره واقع شده اند سبب شده است تا جای خالی مجموعه‌ای که به صورت تخصصی به فروش کارتریج در پونک، شارژ آن و همچنین تعمیر پرینتر و فکس بپردازد به خوبی حس شود .

در همین رابطه مجموعه کاج پرینتر، همراه قدیمی کاربران ماشین‌آلات اداری در غرب تهران آماده است تا سفارش کارتریج‌های مورد علاقه شما را دریافت نموده و در اسرع وقت آن‌ها به شما تحویل دهد .

انواع کارتریج‌ها

  • کارتریج‌های جوهرافشان رنگی از الگوی CMYK که معرف رنگ‌های فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و مشکی به عنوان مهمترین رنگ در این ساختار است استفاده می‌کنند . این در حالیست که در سال‌های اخیر رنگ مشکی مذبور نیز خود به دو دسته تقسیم شده‌اند، اول نمونه‌هایی که به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب شده و ساختار الوان جدیدی را پایه‌ریزی می‎‌کنند و نمونه‌هایی که تقریباً ضد آب و رطوبت بوده و مناسب چاپ متون سیاه و سفید می‌باشد .
  • بیشتر کارتریج‌های جوهر افشان نسل جدید دارای مخزنی مجزا برای متون مشکی بوده، در حالی که یک ترکیب CMYK گسسته برای هر رنگ دارند . اگرچه در ابتدای کار کارتریج‌های رنگی کمتر شاهد تک به تک نگه داشتن آن‌ها بودیم، اما در سال‌های اخیر این اتفاق رواج بیشتری پیدا کرده و در مواردی برای رنگ‌های اضافی نیز جایگاهی اضافه‌تر یافته‌اند .
  • بسیاری از سازندگان چاپگرها، کارتریجی مختص دستگاه خود را تولید می‌کنند که از نظر فیزیکی و الکتریکی با دیگر همنوعان خود (از شرکت‌های دیگر) تفاوت دارند که شاید استمرار سود و حفظ وفاداری مشتری یکی از اهداف این کار باشد .
  • بعضی از سازندگان مطرح چاپگرهای امروزی از جمله HP، DELL و Lexmark هد پرنتر را روی کارتریج تعبیه کرده و قرار می‌دهند، در حالی که کمپانی‌هایی دیگر نظیر Epson هد پرینتر را به عنوان بخشی از خود دستگاه نگه می‌دارند . این در شرایطیست که هر دو گروه توجیهی برای کار خود داشته و بدین ترتیب هرکدام از آن‌ها به نحوی از هزینه‌های روی دوش مشتری می‌کاهند .
  • اپسون به عنوان نخستین مجموعه عرضه کننده کارتریج‌های شارژ شدنی گام بلندی در جهت امکان سریع و مجدد استفاده از یک کارتریج را فراهم آورد . در این سازوکار که Ecotank نام دارد، کاربران می‌توانند با کمک مخازن کوچک رنگ، مخازن چاپ را پر نمایند .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *