تعمیر ماشین اداری در خیابان دادمان

تعمیر ماشین اداری در خیابان دادمان

تعمیر ماشین اداری در خیابان دادمان :چنانچه به نحوه نامه‌نگاری‌های اداری و حکومتی معاصر به ویژه در دوره قاجار نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که کاتبان این نامه ها عموماً افراد خوش خطی بوده‌اند که بواسطه نوشت افزارهای هر دوره، این اوامر، فرامین، بخشنامه یا گزارشات را به زیباترین حالت ممکن – مثلاً به صورت نستعلیق یا به قول امروزیش تحریری – نگاشته و آماده ارسال به مقصد می کردند .

این درحالیست که با احساس نیاز به روشی سریع، دقیق و خواناتر از یک سو و وارد شدن ماشین تایپ با پایه عربی به ایران (که به آن چرخ تحریر می‌گفتند) از سویی دیگر، رفته رفته این اعتقاد به وجود آمد که باید روش های سنتی جای خود را به روش‌های مکانیزه و نوین نامه نگاری دهند . ناگفته نماند که به دلیل عدم دسترسی همگان به این محصولات و همچنین عدم توانایی همه افراد در کار کردن با این تجهیزات، احتمال جعل یا سوء استفاده از آن ها نیز تا سال‌ها بسیار کم می‌شد .

با گذر زمان و طراحی و ساخت نمونه های مدرن‌تر این محصولات که به موازات اختراع و پیشرفت کامپیوترها بود، تجهیزاتی نظیر پرینترها، اسکنرها، پلاترها، فکس، دستگاه کپی، ماشین حساب، بارکدخوان و… نیز به این زمره اضافه شدند . شاید اگر در بدو ورود این محصولات به کشور تصور می شد که قرار است در آینده حتی کاربری شخصی در منزل خود نیز از آن ها استفاده نماید نام «اداری» بر آن ها گذاشته نمی‌شد، اما به دلیل کاربرد زیاد این محصولات در دیوان حکومتی همانطور که می بینیم امروزه به این ادوات ماشین آلات اداری می‌گویند، حتی با وجود اینکه نه با تصورات ما از یک ماشین مکانیکی به آن ها شباهتی داشته و نه فقط مختص ادارات می باشند .

تعمیر ماشین اداری در خیابان دادمان

با توجه به توضیحات فوق، امروزه ماشین های اداری جزو لاینفک همه ادارات ، شرکت ها و مجموعه‌هایی هستند که به نوعی بروکراسی داشته و نیازمند عرضه اطلاعاتی روی کاغذ یا در فرمت های نوشتاری دیجیتالی هستند که بدین ترتیب کسب و کارهای زیادی به آن ها وابسته می باشند .

از آنجایی که این وسایل دارای موادی مصرف شونده به عنوان ماده اولیه نگارش روی کاغذ هستند (مثلاً جوهر کارتریج در پرینترها ) ، با چالش های فیزیکی دست به گریبان بوده و بواسطه داشتن قطعات متحرک مستهلک می شوند، بدیهیست که پس از چندی نیاز به شارژ این مواد یا تعمیراتی کلی پیدا می کنند که این امر حضور یک تعمیرکار متخصص را ضروری می کند .

از طرفی دیگر در برخی از خیابان های پایتخت نظیر بلوار دادمان در شهرک غرب با وجود مراکز دولتی و خصوصی فراوانی که از این محصولات بهره می برند، شاهد عدم حضور تعمیرکارانی متخصص هستیم که این امر متقاضیان دریافت خدمات تعمیراتی در این ناحیه را به دردسر می اندازد. از همین روی لازم است تا مجموعه های مذکور گستره تجسس خود را وسیع‌تر کرده و به محله های همجوار به منظور یافتن این مراکز مراجعه کنند .

کاج پرینتر

در همین رابطه مجموعه کاج پرینتر به عنوان یکی از همراهان قدیمی شما در حوزه تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب و خرید کارتریج در شهرک غرب ، سال‌هاست که به تأمین قطعات و تعمیر تجهیزات مورد نظر پرداخته و بدین ترتیب بخشی از بار تعمیر ماشین اداری در خیابان دادمان را به دوش می کشد.

گفتنیست که چنانچه در خصوص تعمیر ماشین اداری در خیابان دادمان یا مشکلات مربوط به دستگاه فکس و پرینترهای خود با مشکلی مواجه شده اید می توانید هم اکنون با ما تماس گرفته تا پیک های رایگان مجموعه (رایگان در محدوده) آن را از شما تحویل گرفته و پس از رفع مشکل، آن را به شما بازگردانند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *