تعمیر پرینتر در صادقیه

تعمیر پرینتر در صادقیه

تعمیر پرینتر در صادقیه : شاید مسأله افزایش قیمت ها در جوامعی با اقتصاد تورمی مطلب تازه ای نباشد ، اما شیب اکیداً صعودی و افسار گسیخته آن در ماه‌های اخیر که ریشه در نوسانات قیمت ارز داشته سبب شده است تا گران شدن قیمت محصولات مختلف بیش از پیش دیده شود .

در همین رابطه پرینترها و مواد مصرفی آن ها نیز به عنوان محصولاتی عموماً خارجی که بواسطه ارزهای مذکور خریداری می‌شوند هم از این قاعده مستثنی نبوده و شاهد افزایش بهای آن ها نیز هستیم .

به عنوان مثال چنانچه محصولی را بیابیم که به مدت یک دهه تولید شده و کماکان نمونه های نوی آن در بازار موجود باشند ، این محصول در روزهای نخست ورود خود به ایران اگر 300 هزار تومان قیمت داشته است ، امروز قریب به 6 میلیون تومان خرید و فروش می شود که دقیقاً مبین افزایش قیمت ها بدون ایجاد تغییری محسوس در ساختار این محصولات می باشد .
این مقدمه از این روی بیان شد تا با اشاره به مخارج تعویض یک محصول ، راهکاری جایگزین اما کم خرج تر از آن را معرفی کنیم ؛ اقدامی کاربردی به نام تعمیرات!

تعمیرات ، اقدامی موثر در حفظ اموال

اگرچه تعمیر یک وسیله الکترونیکی یا ماشینی اداری امری جدید و نوظهور نیست ، اما در زمانی که رونق اقتصادی سبب می شود تا جایگزینی یک محصول کهنه و مستهلک با نو مقرون به صرفه شده و با توجه به میزان مبلغ تخصیص داده شده ، زمان و توان به کار گرفته شده ، تعمیر یک محصول امری منطقی و پربازده به نظر نرسد ، شاهد جابجایی نمونه های جدید با قدیمی هستیم .
پر واضح است که در شرایط برعکس ، با افزایش قیمت اولیه محصولات جدید ، تعمیر این محصولات امری عاقلانه به نظر رسیده و بدین ترتیب با تمدید عمر مفید یک محصول با تعویض و رسیدگی به قطعاتش ، امکان استفاده مجدد از آن فراهم شود .

تعمیر پرینتر در صادقیه

پرینترها محصولاتی پرکاربرد در زندگی امروز ما هستند که علاوه بر داشتن بخش هایی مصرف شدنی ، دارای بدنه ای در تنش و مستعد تخریب نیز می باشند .

کارتریج ، تونر یا جوهری که بواسطه آن نگاره های مورد نظر کاربر روی کاغذ یا هر مدیای دیگری نقش می بندند روزی به پایان می رسد ، حال اینکه این به پایان رسیدن در اثر مصرف مستمر و بی رویه از دستگاه طی چند ساعت انجام پذیرد ، این امر به مرور زمان محقق شده یا در اثر استفاده کم روزی خشک و بلااستفاده می‌گردد .

چنانچه قصد خرید جایگزین جدیدی را نداشته باشیم ، این قطعات دارای قابلیت شارژ شدن می باشند . در همین رابطه مجموعه کاج پرینتر واقع در میدان کاج سعادت آباد ، با سال ها فعالیت در این حوزه – تعمیر پرینتر در سعادت آباد – آماده ارائه سرویسی کامل به مشتریان خود در غرب تهران بوده و بدین ترتیب چاپگرهای آنان را برای استفاده مجدد آماده می کند .

این در حالیست که اگر آسیب های وارده به یک پرینتر عمیق و شدیدتر بوده ، به شکستگی یا پارگی قطعه ای منجر شده باشد و مستلزم تعویض یک پارت گردد ، رسیدگی به آن تخصصی تر شده و مراجعه به مجموعه مذکور را ضروری می کند .

کاج پرینتر

کاج پرینتر به عنوان مجری تعمیر پرینتر در صادقیه با داشتن مجموعه کاملی از قطعات یدکی چاپگرهای مختلف در صورت فقدان قسمت مورد نظر در بازار تا حد زیادی امکان جایگزینی قطعات معیوب را داشته و بدین ترتیب از اسقاط شدن ماشین آلات اداری شما جلوگیری می کند .

ناگفته نماند که در مواردی نیز این دانش ، تجربه و خلاقیت تعمیرکار است که به درست شدن یک وسیله منجر می شود و نه صرفاً وجود ابزار و قطعات ، در نتیجه پیدا کردن فرد یا مجموعه ای متخصص در این حوزه می تواند نسبت به مراجعه به مراکزی با سطح مهارتی کمتر بازدهی بیشتری داشته باشد .

در نهایت اشاره به پیک رایگان این مجموعه خالی از لطف نیست که با دریافت محصول در محل ، تعمیر و بازگردانش بار سنگینی را از روی دوش مشتریان کاج پرینتر برداشته و بدین ترتیب زحمت خروج از خانه ، رانندگی و یافتن جای پارک در شلوغی خیابان ها، ورود به طرح های ترافیکی و از همه مهمتر اتلاف وقت را کم می کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *