تعمیر پرینتر کانن در صادقیه

تعمیر پرینتر کانن در صادقیه

تعمیر پرینتر کانن در صادقیه : یکی از بزرگترین محدودیات واردات و استفاده از محصولات خارجی در ایران، عدم وجود یک نمایندگی یا کارگزاری رسمی از شرکت مادر برای رسیدگی به امور مشتریانشان در داخل کشور می‌باشد .

در نتیجه اینکه در موارد متعددی شاهد این هستیم که محصولی خارجی (مثلاً یک خودروی لوکس) وارد کشور شده و مورد استفاده هم قرار می‌گیرد، اما به دلیل وجود یک نقصان فیزیکی و لزوم تعویض قطعاتی که در کشور وجود ندارد ملزم به واردات سفارشی قطعه‌ مورد نظر از کشورهای همسایه، دعوت از یک متخصص بیگانه به منظور اصلاح مشکل به وجود آمده یا ارسال پدیده مورد نظر به نزدیکترین نمایندگی آن در خارج از ایران هستم.

در مواردی نظیر خرید و استفاده از اتومبیل‌ها که بدان اشاره شد، علاوه بر اینکه محصول مورد نظر ارزش چنین رسیدگی و ممارست‌هایی را دارد، دارنده آن نیز دارای منابع کافی (از جمله پول و ارتباطات) برای از بین بردن مشکل پیش آمده است.

حال اینکه در مواردی نظیر تعمیر پرینتر کانن در صادقیه، تعمیر پرینتر کانن غرب تهران یا کارتریج و تونر کانن در پونک ممکن است که محصولی بدون داشتن یک نمایندگی رسمی در ایران، نه ارزش تحمل چنین سختی‌هایی داشته و نه دارنده آن مایل به صرف چنین وقت، انرژی و هزینه‌ای (مثلاً بردن یک پرینتر تعمیری به کشوری خارجی) باشد .

در اینجاست که نقش تعمیرکاران مجرب و ماهر ماشین‌آلات اداری مشخص شده و بدین ترتیب زمینه‌ استفاده از محصولی که می‌توانست به دلیل محدودیت‌های فوق از رده خارج شود فراهم می‌گردد .

 تعمیر پرینتر کانن در صادقیه

زمانی که در پی نمایندگی رسمی کانن در کشورمان ایران هستیم، مجموعه‌های فراوانی خود را با این لقب معرفی می‌کنند، فارغ از اینکه در وبسایت منتسب به این مجموعه از میان کشورهای خاورمیانه‌ای تنها نام کشورهای بحرین، عراق، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و یمن ذکر شده و نامی از کشورمان ایران (که بی تردید بخشی از آن به دلیل نزاعات و تحریم‌های سیاسیست) در آن دیده نمی‌شود .

در نتیجه اینکه یا مجموعه‌هایی که خود را نماینده کانن می‌دانند یا دارای چنین ویژگی‌هایی نبوده (مجموعه‌هایی هم که اغلبشان نیز تک محصولی بوده و بیشتر آن‌ها در راستای فروش دوربین‌های این برند و سخت‌افزاری اوپتیک عکاسی فعالیت می‌کنند) و یا به صورت غیر رسمی با شرکت اصلی همکاری می‌نمایند که احتمال آن ضعیف است !

علت آن هرچه که باشد، اهالی غربی تهران می‌توانند با یافتن مرکزی در مجاورت خود از زحمت مراجعه با این مراکز که عموماٌ در مرکز شهر هستند اجتناب کرده و در اسرع وقت، کیفیتی بالا و هزینه‌ای حداقلی به تعمیر یا سرویس پرینترهای کانن خود بپردازند .

 با عنایت به توضیحات فوق مجموعه کاج پرینتر به عنوان مجموعه‌ای باسابقه و شناخته شده در منطقه سعادت آباد، آماده است تا پرینترهای کانن (و سایر برندهای معتبر) را بواسطه پیک‌های خود از مشتریان دریافت نموده و ضمن تعمیر سریع و اصولی آن، این محصول را به مشتریان بازگردانند .

این در حالیست که آشنایی با انواع پرینترها در نسل‌های گوناگون توسط متخصصین این مجموعه سبب شده است تا در مواردی امکان جایگزینی قطعات کهنه، با نمونه‌های نو و دست اول از برندهای دیگر فراهم شده و بدین ترتیب نایاب شدن، عدم تولید یا عدم واردات قطعه‌ای خاص مانع تعمیر و استفاده مجدد از این محصولات نشود .

پرینترهای کانن

چاپگرهای این مجموعه چه از نوع لیزری بوده و چه از مدل‌های جوهر افشان باشند، چه خانگی بوده و چه اداری باشند، از تونر استفاده کرده یا مخازن رنگ داشته‌باشند، در هر حال روزی مستهلک شده و از دور خارج می‌شوند . اگرچه در سالیان گذشته خرید و جایگزینی یک محصول خارجی با حجم چشم گیر و تمایل بیشتری انجام می‌پذیرفت، اما امروزه وجود قیمت‌های نسبتاً سنگین این محصولات سبب شده است تا این دور استهلاک به تعویق افتاده و بالاخص مجموعه‌هایی که دارای بودجه‌ای مشخص و محدود هستند ، تا حد ممکن از ماشین‌آلات قدیمی خود استفاده نمایند .

در همین رابطه لازم به تأکید مجدد است که وجود یک فرد یا مجموعه متخصص در منطقه دو تهران به عنوان یکی از پررونق‌ترین نواحی پایتخت از نظر تعداد کسبه و شخصیت‌های حقوقی فعال در آن سبب می‌شود تا تعمیر پرینتر کانن در صادقیه با کیفیت بهتری انجام شده و بدین ترتیب ساکنین این محله مجبور نباشند تا برای تعمیر این محصولات راهی طولانی را بپیمایند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *