فروش و شارژ کارتریج غرب تهران

فروش و شارژ کارتریج غرب تهران

فروش و شارژ کارتریج غرب تهران : یکی از تجهیزاتی که امروزه تقریباً در هر سازمان ، اداره ، شرکت و بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می گیرد چاپگر یا پرینتر ها هستند . چاپگر ها در انواع مختلف و با مکانیزم های کاری متنوعی تولید می شوند که به عنوان مثال می توانیم به چاپگرهای جوهر افشان و لیزری اشاره کنیم. این پرینترها از مواد مختلفی برای چاپ استفاده می کنند ؛ برخی با جوهر کار کرده و برخی دیگر با پودر یا تونر چاپ های خود را انجام می دهند اما نکته ای که در تمام آنها مشترک است محفظه نگهدارنده ای است که جوهر و تونر درون آن قرار می گیرد و از آنجا بر روی کاغذ ها انتقال پیدا می کند.

کارتریج چیست؟

کارتریج نام همان محفظه ای است که در داخل پرینتر قرار دارد و جوهر یا پودرهای رنگی درون آن ریخته شده اند. عموماً چاپگرهای جوهر افشان از سه رنگ اصلی و یک رنگ مشکی استفاده می کنند و در واقع 4 عدد کاریتریج در داخل آنها تعبیه شده است. سیستم کار چاپگر جوهر افشان به این شکل است که جوهر از داخل کارتریج به سر هد می رود و از آنجا توسط سوراخ های ریز موجود در سر هد بر روی کاغذ پاشیده می شود و تصاویر و متون مختلف را ایجاد می کند. موضوعی که در این میان وجود دارد این است که هر ماده مصرفی بالاخره روزی به پایان می رسد و جوهر پرینترها هم از این قاعده مستثنی نیستند. زمانی فرا می رسد که متوجه می شوید چاپ های شما از کیفیت رنگی مناسبی برخوردار نیستند و یا مثلاً یک رنگ در آنها کمرنگ تر از رنگ های دیگر است؛ این همان زمانی است که جوهر درون کارتریج شما به پایان رسیده و یا در حال اتمام است و باید به زودی به فکر تعویض یا شارژ آن از طریق مراجعه به مراکز فروش و شارژ کارتریج غرب تهران باشید.

ضرورت نگهداری از کارتریج ها

اگر به میزان هزینه ای که می کنید اهمیت می دهید باید به این نکته آگاه باشید که زمانی که کارتریج شما به اتمام رسید و یا نشانه ها حاکی از آن بود که در حال تمام شدن است باید به سرعت به آن رسیدگی کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است کارتریج شما خشک شود ؛ اگر این اتفاق بیافتد دیگر نمی توانید آن را شارژ نموده و باید یک کارتریج جدید خریداری کنید که این امر باعث می شود هزینه های شما حداقل تا دو برابر افزایش پیدا کند و اگر تعداد کارتریج های خراب بیش از یک عدد باشد هزینه پرداختی شما به مراتب بالاتر نیز خواهد رفت. با ذکر این موضوع در ادامه قصد داریم نشان دهیم که اگر با این موضوع مواجه شدید برای اینکه کارتریج پرینتر شما خشک نشود چه کارهایی باید انجام دهید.

 

چگونگی مراقبت از کارتریج

قبل از اینکه کارتریج را از دستگاه خارج کنید و به سمت مراکز فروش و شارژ کارتریج غرب تهران  – فروش کارتریج در سعادت آباد – راهی شوید بهتر است نکات پیش رو را مطالعه کنید. به خاطر داشته باشید که حمل و نقل کارتریج بدون بسته بندی مناسب باعث خشک شدن سریعتر آن می شود پس شما نیاز به یک عدد کیسه پلاستیکی ( ترجیحا زیپ دار ) و یک دستمال کاغذی ضخیم یا کاغذ کاهی نسبتاً کلفت دارید.
پس از فراهم کردن این لوازم شما باید کارتریج را از دستگاه جدا کنید. سپس دستمال یا کاغذ کاهی را مقداری نمدار کرده و به همراه کارتریج درون پاکت پلاستیکی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که این دستمال یا کاغذ نمدار فقط باید به دیواره های کنار کارتریج بچسبد و به هیچ عنوان نباید با هد چاپ و دیگر قسمت های جوهری موجود بر روی بدنه کارتریج تماسی داشته باشد؛ شاید از خودتان بپرسید که چرا از این دستمال نمدار استفاده می شود و پاسخ این است که رطوبت موجود بر روی آن دستمال درون پلاستیک رو مرطوب می کند و مانع از خشک شدن سریع کارتریج می شود. پس از این کار می توانید زیپ پلاستیک را بسته و به سمت مراکز فروش و شارژ کارتریج غرب تهران حرکت نمایید.

 

بدون خارج شدن از منزل کارتریج خود را شارژ کنید

در پایان این مطلب لازم است ذکر کنیم که بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله مشغله کاری زمان لازم برای انجام این کارها و مراجعه به این مراکز را ندارند و به دلیل اینکه هر روز انجام این کار را به روز دیگری موکول می کنند خیلی زود متوجه می شوند که کارتریج آنها خشک شده و کار از کار گذشته است. برای آن دسته از افرادی که در محدوده غرب تهران ساکن هستند و یا محل کار آنها در این منطقه است باید این نوید را بدهیم که مجموعه کاج پرینتر دارای سرویس رایگان ارسال و دریافت پرینترهای تعمیری ، کارتریج های نو و نیازمند شارژ یا فکس های معیوب می باشد و شما می توانید تنها با بسته بندی کارتریج خود و تحویل آن به پرسنل این مجموعه درب منزلتان به سادگی به کارهای روزمره خود برسید و پس از شارژ شدن کارتریج هایتان دوباره آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *