تعمیر پرینتر در جنت آباد

تعمیر پرینتر در جنت آباد

تعمیر پرینتر در جنت آباد : از آنجایی در حال مطالعه این مطلب می‌باشید احتمالاً دارای پرینتری هستید که به کلی روشن نشده یا به درستی کار نکرده، کاغذ را مچاله نموده ، روی کاغذ رد جوهر باقی گذاشته،  فایل های دریافتی را کمرنگ چاپ می کند و یا دچار دیگر مشکلاتیت که به هر حال نمی گذارد به راحتی  با آن کار کنید .

در همین رابطه از آانجایی که رسیدگی به این محصولات تخصصی بوده و گشودن آن توسط خود ما ممکن است به بدتر شدن اوضاع آن همراه باشد، لازم است تا با یافتن یک سامانه تخصصی، تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج را به مجموعه مذکور بسپاریم .

در همین رابطه مجموعه کاج پرینتر به عنوان یکی از نزدیکترین مراکز فروش کارتریج در جنت ‌آباد آماده است تا با بررسی این محصولات، ماشین آلات اداری معیوب شما را به طریقی اصولی و با تضمینی اجرایی و معقول تعمیر نماید .

در روند تعمیر پرینتر در جنت آباد چه بخش هایی مورد بررسی قرار می گیرند ؟

به طور کلی برای اینکه ناحیه یا قطعه خاصی از یک محصول مورد بررسی قرار گیرد لازم است تا به علائم خرابی آن توجه کنیم. در همین رابطه از آنجایی که بسیاری از عیوب ظاهر شده دارای یک علت مشخص هستند، تعمیرکاران مجرب مستقیماً به سراغ آن ها رفته و با تعمیرشان پرینتر را مجدداً آماده استفاده می کنند .

این در حالیست که چنانچه امکان وجود داشتن این مشکلات در چند بخش مختلف وجود داشته باشد این روند با وارسی این چند بخش دنبال شده و مدت زمان بیشتری طول می کشد . در همین رابطه سامانه‌ها و قطعات زیر از جمله مهمترین بخش هایی هستند که در تعمیر پرینتر در جنت آباد معمولاٌ خراب شده و متعاقباً مورد تعمیر قرار می گیرند :

مین بورد

همانطور که از نام این محصول بر می آید “مین بورد” به عنوان اصلی ترین قطعه یک پرینتر، وظیفه تفسیر، انتقال و اجرای فرمان های کاربر را داشته و با ساختاری الکترونیکی و حساس، اطلاعات دریافت شده از سوی یک کامپیوتر را دریافت و محقق می‌سازد.

در همین رابطه نوسانات جریان برق یا ولتاژ و همچنین بروز اختلال در ورودی و خروجی دستگاه اصلی ترین دلایل خراب شدن این قطعه می باشد . از آنجایی که خرابی این قطعه می تواند عملکرد سایر اجزا را نیز تحت تأثیر قرار دهد، تعمیر آن در اسرع وقت (در صورت خرابی) مهمتر از سایر قطعات می باشد .

درام

درام را می توان استوانه ای تعریف کرد که سطح آن با مواد رنگی مخصوص پوشانده شده و بواسطه پذیرش نور و القای خاصیت الکتریکی، با آزاد کردن این مواد به تصویرسازی می پردازد .

متخصصین تعمیر پرینتر در جنت آباد و تعمیر پرینتر کانن در شهرک غرب کاهش کیفیت ، وجود خطوط و نقاطی ناموزون و چاپ بی کیفیت را ماحصل عدم کارکرد درست این قطعه می دانند، عملکردی نامطلوبی که خود نتیجه وجود خط و خش روی درام، ورود ضربه یا تابش نوری بیش از حد استاندارد به این بخش است . درام یک پرینتر عمری محدود داشته و معمولاً پس از هر بار شارژ کارتریج تعویض می شود .

فیوزینگ

وظیفه فیوزینگ در یک چاپگر انتقال پودر تونر برای عملیات چاپ می باشد، در نتیجه مشاهده مشکلاتی در کیفیت و وضوح یک پرینت می تواند نتیجه خرابی این قطعه باشد . این سامانه در پرینترها با گرما و فشار کار می کند، در نتیجه مستعد خرابی پیش از سایر قطعات می باشد .

به عنوان عواملی که ممکن است به خرابی فیوزینگ منجر شود می توان به فرسودگی و استهلاک قطعه و همچنین تمیز نبودن آن اشاره کرد .از جمله مهمترین نشانه های خرابی این قطعه نیز می توان پس از مشاهده ارورهایی که دستگاه می دهد به کاهش کیفیت آن، شنیده شدن صدا سایش و خرد شدگی از دستگاه، گیر کردن کاغذ در پرینتر و نمایش خطوط افقی و عمودی در برگه چاپ شده اشاره کرد .

دولوپر

دولوپر که می توان آن را «پخش کننده» معنی کرده و با نام پودر سنگین هم شناخته می شود، واسطه‌ایست که موجب انتقال تونر به درام و سپس نشر آن روی کاغذ می شود . خرابی این بخش که با کاهش کیفیت خروجی همراه است ممکن است به دلیل وجود اختلال در تانک آن باشد که یک متخصص تعمیر پرینتر در جنت آباد هر دوی آن ها را چک می کند .

گفتنیست که در صورتی که این قطعات نیاز به تعویض داشته باشند، استفاده از نمونه های فاسد یا تقلبی می تواند بسیار آسیب رسان بوده و سایر بخش های یک چاپگر را خراب کند، در نتیجه باید در انتخاب قطعات یدکی دارای تاریخ انقضاء ، اصل و با کیفیت دقت کرد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *